Searching...
Sunday, May 31, 2015
8:49 PM 0

ALAMAK !!! NILAH AKIKAT BILA INGIN CURANG , HABIS TERUK KERETA AUDI R8 V8 DIHANCUR OLEH ISTERINYA (2 GAMBAR)



Marahkan suami yang curang, seorang isteri telah bertindak membalas dendam dengan cara yang paling dikesali oleh suaminya iaitu dengan memusnahkan kereta merah Audi R8 V8 milik suaminya itu.

Gambar kereta yang musnah itu telah terebar di media sosial. Bagaimanapun lokasi kejadian tidak diketahui.

Bahagian belakang kereta tersebut juga turut dicalarkan dengan tulisan memaki dan sumpah seranah selain memotong tempat duduk kulit kenderaan itu.

Selain itu, beberapa alatan termasuk stereo dan kabel dalam kereta itu juga hilang. Itulah harga yang dibayar oleh seorang lelaki yang telah berlaku curang terhadap isterinya


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR) 


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR ) 
8:27 PM 0

KANTOI !!! JURURAWAT BUKA LAMAN WEB PORNO SEWAKTU KERJA KINI TERBONGKAR (2 GAMBAR)

7:52 PM 0

ALAMAK !!! PAKAIAN SEKSI WANITA KINI DIPAKAI OLEH LELAKI ... AMAT SANGAT KE ??? ( 4 GAMBAR )

ENTAH apa yang menyebabkan sebuah syarikat pakaian dalam di luar negara ini terfikir untuk mengeluarkan pakaian dalam perempuan khas untuk kaum lelaki.
Lebih popular disebut lingerie, syarikat HommeMystere telah menghasilkan pakaian dalam sebegini untuk kaum lelaki.
Agak menggelikan sebenarnya dan tak pasti sama ada lelaki waras mahu memakainya kerana terang-terangan, ianya tidak menunjukkan ciri-ciri maskulin seorang lelaki.
312
232
45
Pakaian dalam yang dihasilkan itu tampak feminin dan seperti tidak sesuai untuk lelaki lebih-lebih lagi ianya disertakan dengan bra atau baju dalam.
Syarikat tersebut berpangkalan di Australia dan ada yang rasa teringin nak tengok sendiri bolehlah layari HommeMystere.
Berdasarkan kajian yang dilakukan sumber, lebih 80 peratus kaum lelaki tidak akan memakainya dan hanya 11 peratus mengundi sanggup mencuba.
Artikel menarik:
Thursday, May 28, 2015
7:10 PM 0

WAHHH !!! GADIS SANGGUP PROMOTE BUAH DADA PADA SIAPA YANG NGAM COUPLE DENGAN DIA ( 3 GAMBAR )


MEMALUKAN! Itulah apa yang dirasakan kami apabila status di Facebook seorang wanita Melayu ini menyatakan sesiapa yang ingin menjalinkan hubungan dengannya akan mendapat habuan ‘tetek’.
Status yang dimuat naik di halaman Facebooknya itu berbunyi “sapa couple ngan saya boleh dapat tetek. usaha ada dapat la.”
Pergh, sudah sampai tahap begini jatuhnya akhlak gadis Melayu kita…
123
Setelah kami melakukan sedikit kaji selidik, dikatakan status lucah tersebut adalah bukan daripada dirinya tetapi ia dimuat naik oleh rakan yang meminjam telefonnya.
Hmm, betul ke cik adik?
Jika melihatkan beberapa status lain di wall FB-nya, ia membuatkan kami merasa was-was dengan dakwaan daripadanya yang mengatakan ia ditulis oleh rakan.
Kalau lah betul, agak-agaklah sampai sebegini ‘kejam’ rakannya, kan dah tak pasal-pasal dapat malu…
Apa-apa pun kesimpulan yang dapat dikatakan di sini ialah jadikan info ini sebagai pengajaran untuk anda agar tidak sewenang-wenangnya membiarkan rakan anda ‘menyelongkar’ telefon pintar anda.
7:04 PM 0

WOOOH !!! SELFIE YANG BERGAYA HANGAT GILERRR YANG JARANG DIJUMPA (10 GAMBAR )





Terbaik!! Gambar Selfie Level Tertinggi Yang Korang Perlu Belajar Masa Kini| Who needs selfie sticks? One-footed selfies are next level

r Masa Kini| Who needs selfie sticks? One-footed selfies are next level












5:21 PM 0

GEMPAKKK !!! ISTERI TAK TAHAN INGIN ROGOL KAWAN SUAMINYA ... mengapa ???


‘Kawan makan kawan’ itulah istilah tepat ditujukan kepada seorang lelaki yang tergamak ambil kesempatan dengan cuba merogol isteri rakan baiknya semasa lelaki itu tiada di rumah, dalam kejadian di Paka, Dungun, Selasa lalu.

Dalam kejadian lebih kurang jam 1 pagi itu, mangsa, 19, hanya tinggal berdua bersama anak lelakinya yang baru berusia tujuh bulan apabila suaminya yang bekerja sebagai buruh dikatakan tiada di rumah kerana terpaksa menjalankan kerja luar.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner Wan Abd Aziz Wan Hamzah berkata, sebelum kejadian, mangsa yang dikatakan sedang tidur itu dikejutkan dengan bunyi ketukan pintu rumahnya beberapa kali.

“Sebaik membuka pintu itu, mangsa terkejut melihat suspek yang dikenali itu berdiri di hadapan pintu lalu suspek bertindak menolak mangsa sehingga terjatuh sebelum meluru masuk ke dalam rumah.

“Setelah itu, suspek terus mengunci pintu rumah sebelum mencabul mangsa dan dipercayai cuba untuk merogolnya,” katanya ketika ditemui di pejabatnya, semalam.

Wan Abd Aziz berkata, terkejut dengan perbuatan itu, mangsa melawan, namun suspek yang juga rakan baik kepada suaminya itu bertindak mencekik lehernya sambil mengacukan sebilah pisau ke arah mukanya.

“Suspek turut ugut akan bunuh mangsa sekiranya memaklumkan kejadian ini kepada suaminya itu sambil cuba hendak mencederakan mangsa dengan pisau di tangannya.

“Bagaimanapun, mangsa nekad melawan selamatkan diri serta maruahnya dan menyebabkan suspek melarikan diri,” katanya.

Jelas Wan Abd Aziz, pada keesokan harinya, sebaik sahaja suaminya pulang, mangsa terus ceritakan kejadian itu menyebabkan suaminya bengang sebelum mengambil keputusan mengajak mangsa mencari suspek.

“Namun, setibanya mereka di lokasi yang sememangnya menjadi tempat suspek melepak, suspek terus mengambil sebatang kayu lalu bertindak memukul suami mangsa, namun dia sempat menyelamatkan diri.

“Tidak puas hati dengan tindakan suspek, suami mangsa terus membuat laporan di Balai Polis Paka untuk tindakan susulan,” katanya.

Kes berkenaan kini disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan kerana mencabul.


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR)


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR ) 
4:46 PM 0

WOOOH !!! TAUKE HANYA BENAR GADIS CUN DAN PAYUDARA BESAR JE... PETIK TEH LADANG NIII .... kenapa??? ( 4 GAMBAR )

TAOTAUAJER - Pergh..nie nak jaga kualiti kew ape sampai cara macam nieh pon ader..kalau nak tau hanya gadis yang cantik dan berpayudara besar jer yang boleh petik teh kat ladang nieh...cam harem~ unik gak



Tengok lah petik menggunakkan mulut
GUSHI - Sebuah ladang teh di China hanya akan mengupah perawan untuk mengutip daun teh di ladang mereka kerana mahu mengekalkan kualiti daun itu, lapor sebuah akhbar semalam.
Korang kengok gambar gadis-gadis cun nieh~
Memetik menggunakan mulut dan payudara yang besar..haha!!

Gadis-gadis itu juga tidak dibenarkan mengutip daun teh dengan tangan tetapi perlu menggunakan mulut mereka untuk melakukan tugas tersebut.

Tengok lah..tu yang teh tu jadi sedap kot

Daun teh yang sudah dipetik itu perlu dimasukkan ke dalam sebuah bekas yang diikat di leher mereka.

tu diaa pucuk teh yang telah dikutip..tidak boleh disentuh dengan jari tauu!!

Dalam satu iklan untuk mencari pemungut teh sepenuh masa, pihak pengurusan Ladang Jiuhua yang terletak di sini, wilayah Henan menyatakan, pemohon mesti seorang perawan dengan saiz payu dara yang agak besar.

"Mereka perlu membersihkan diri setiap kali sebelum mula bekerja dan melakukan senaman khas untuk menguatkan leher dan bibir," kata jurucakap ladang berkenaan, Li Yong.

Menurutnya, ladang itu menawarkan gaji £50 (RM249) sehari yang dianggap lumayan di China kepada gadis-gadis terbabit.

Legenda tempatan menyatakan, daun teh itu dipungut oleh pari-pari dengan menggunakan mulutnya dan minuman herba tersebut didakwa dapat mengubati pelbagai jenis penyakit.


Wednesday, May 27, 2015
1:21 AM 0

OMG !!! AMAT NGERI LELAKI NI SANGGUP MENGUPAS KULIT DEMI REKA TATTO BENTUK 3D ... sila perhatian gambar 2 ( 6 GAMBAR)

TAOTAUAJER - Benar-benar extream tao kate kan, lelaki ini sanggup mengupas kulitnya sendiri semata-mata untuk menjadikan tatto di kakinya nampak benar-benar real. Yang nak di nampakkan realnya adelah Bentuk Boobs tatto perempuan pada kakinya.


Photobucket

ini la tatto yg nak di buatkan jadi 3D tengok lagi bawah nie..

Photobucket

tattoo perempuan pada kaki lelaki ini

Photobucket

mula-mula di tebuk dulu pada bahagian payudara perempuan tersebut

Photobucket

kemudian diletakkan bonggolan plastik berbentuk payudara..ala macam silikon la nak besarkan payudara

Photobucket

tengok dye relex jer..sempoi gler la, tu tengah jahit balik

Photobucket


1:12 AM 0

WOW !!! SEMPOI TEKNIK BESARKAN PAYUDARA DENGAN CARA TAMPAR " aduh " (1 GAMBAR + 1 VIDEO)

TAOTAUAJER - Bunyi nyer macam pelik jer kan, haaa.. yang lelaki tuh ramai la yang nak bacer nih bila sebut payudara nih. Tapi takper sebagai info, dengan cara di tampar anda iaitu wanita boleh membesarkan payudara anda seperti scarlett johansson....opss! hehee


Photobucket

saksikan video besarkan payudara dengan cara dilempang di bawah ini

Kebiasaan lumrah alam dimana tampar adalah menyakitkan, tapi korang tau tak ? di Thailand lain la pulak dimana apabila ditampar di bahagian dada @ payudara boleh membuatkan aset wanita yang satu ini bertambah besar.

Dukun pengubatan alternatif, Khemikka Na Songkhla, mengaku dimana mampu menambah ukuran payudara hanya dengan menampar-namparnya.

Ditambah dengan gerakan memijat, meramas, dan memukul, wanita 44 tahun ini menjanjikan hasil yang tak kalah dari pembedahan atau suntik silikon.

Wanita yang terkenal dengan sebutan Khunying Tobnom ini mempelajari teknik tampar payudara dari seorang nenek yang terinspirasi setelah melihat seorang remaja yang mencuba menambah ukuran payudaranya dengan krim.

Tak tu jer, bukan hanya mempelajari ilmu memperbesar payudara jer, Khunying jugak berguru teknik memperbesarkan bontot dan menegangkan bentuk wajah yang chubby. Semuanya dilakukan dengan cara yang sama, iaitu tamparan tangan.

“Orang-orang zaman dulu tak banyak tau tentang teknik ini, sebab dulu mereka tak mempedulikan ukuran payudara,” kata Khunying kepada Bangkok Post.

Yang unik nyer peubatan ini dilakukan dengan diiringi musik berirama up-beat yang membuatnya terlihat seperti sedang bersenam. So korang tak per la la pikir akan kesakitan, layan jer la.

Tamparan pun menjadi beraturan dan dengan rentak yang dijaga. Hasilnya, saiz payudara bertambah hingga dua inci.

“Jika ukuran dada Anda 30 inci, misalnya, akan membesar menjadi 32 inci setelah perubatan dilakukan. Kami akan merekodkan keadaan sebelum dan selepas perubatan dan harus Anda tanda tangani sebagai bukti,” Katanyer la.

Awalnya tak sedikit yang ragu dengan kemampuan teknik unik ini. Namun pengajian yang dilakukan Jabatan Kesehatan setempat membuktikan kebenarannyer. Pemerintah bahkan menaja sebuah program yang mendukung wanita-wanita Thailand untuk mempelajari teknik ini. Alasannya, untuk mengurangkan angka risiko pembedahan dan suntik silikon yang semakin menjadi-jadi.

Tapi tak semua orang dapat merasakan khasiat tamparan tangan Khunying.

Haaa...nie yang korang nak tengok kan video 


Kat atas tu tetiba jer citer pasal scarlett johansson, tau la scarlett johansson nake photos leaks dah tersebar dimerata tempat.

SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR)


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR )
12:33 AM 0

HABISLAH !!! AGENDA LELAKI HISAP TETEK EMMA TERBONGKAR ( 4 GAMBAR )


Pelakon terkenal dan kekasih kepada Zizan Razak, Emma Maembong telah berkongsi beberapa gambar dirinya berpeluk erat dada dengan seorang lelaki. Nampak menerusi gambar tersebut begitu intim dan mesra. Tetapi siapakah lelaki itu? Nampak erat sangat. Ha.. tentu ramai yang fikir bukan-bukan kan?









Kepada mereka yang masih tercari cari apakah jawapannya mengenai lelaki tersebut. Kalau nak tahu, itulah dia adik kesayangan Emma Maembong. Ahmad namanya. Panggilan dalam keluarga adalah Amad. Memang kacak berkulit putih gitu.



Amad ni seorang OKU. Selalu duduk atas kerusi roda. Emma Maembong tidak bersekolah demi menjaga adik kesayangannya ini. Begitu besar pengorbanan Emma terhadap keluarganya.



Mengikut sumber yang dipercayai Amad juga pernah berlakon dalam beberapa buah drama. Dia juga handal melukis seperti bapa dan kesemua adik beradiknya. Jom lihat kemesraan Emma Maembong dengan Ahmad.


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR) 


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR ) 
12:15 AM 0

HANGAT MESTI TONTON !!! LELAKI NI GEMPAKKK PECAH REKOD MERABA 1000 BUAH DADA GADIS ( 1 GAMBAR + 2 VIDEO )

TAOTAUAJER - Cam bangang jer, ade jugak perlakuan macam nih dimana seorang Lelaki Pecahkan Rekod Ramas 1000 Payudara Wanita.

Korang tengok la video rakaman di bawah nih dimana Lelaki Pecahkan Rekod Ramas 1000 Payudara Wanita.

Seorang lelaki berkebangsaan Rusia mencuba menggapai mimpinya untuk meramas 1000 payudara wanita, dan apa yang dia harapkan akhirnya tercapai dan mengabadikannya dalam sebuah video.

Ini memang keje gila, tapi apa yang pepatah bilang memang benar “capailah cita-citamu setinggi mungkin” Para gadis yang disentuh payudaranya menanggapi aksi ini dengan berbagai macam reaksi, ada yang menampar, mengelak dan mendorong namun ada juga yang membalas dengan sebuah pelukan dan ciuman. Sungguh beruntung nasib pria ini. Ape nak jadi adoyai!
Saksikan video di bawah ni macam-macam ragam manusia

Video dari  1-500

Video dari   501 - 1000


TAOTAUAJER : Tajuk terbaik untuk post nih adalah "Meramas 1000 Payudara Gadis" sebab nih da boleh Di katakan mengambil kesempatan dengan menggunakan teknik membuat rekod "Rekod Ambil Kesempatan 1000 Kali" 

KALAU ADA DI MALAYSIA MESTI KENA BELASAH 

TERUK !!!!



Tuesday, May 26, 2015
11:36 PM 0

RAHSIA TERBONGKAR !!! TETEK DIHISAP OLEH PASANGAN BOLEH MENCEGAH KANSER PAYUDARA !!!

Pada hari Sabtu telah tersiar dari BlackBerry Messenger(BBM), mengenai cara pencegahan kanser payudara. Dalam BBM tersebut mengatakan kanser payudara boleh dicegah jika terus payudara dihisap oleh pasangannya.


Dalam BBM tersebut, data tersebut diambil dari situs berita internasional BBC dan Jabatan Kesihatan dari Britain. Berikut isi BBM untuk mencegah kanser payudara dengan cara menghisap.

Dalam waktu dekad mungkin akan ada wanita yang mahu membayar orang terutama lelaki untuk menghisap payudara mereka?

Dalam Beranda BBC Top News Story: Doktor menyarankan bahawa payudara wanita yg disedut secara teratur akan sangat bagus untuk mengurangi risiko terkena kanser payudara.

Dikatakan pula bahawa penghisapan payudara secara teratur akan menurunkan tingkat risiko yang cenderung menyebabkan berkembangnya kanser payudara.

Payudara harus disedut sering mungkin, hal ini dipercayai akan membantu perempuan melawan kanser payudara.

Pesan ini dibuat oleh Jabatan Kesihatan dengan tema “Melawan Kanser Payudara”.


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR)


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR ) 
11:11 PM 0

KESIAN !!! ISTERI DIROGOL PADA MALAM PERTAMA SERTA DITANGKAP GAMBAR OLEH SUAMI ... amat biadap suaminya !!!



 Seorang pengantin perempuan telah dirogol oleh seorang lelaki selepas majlis makan malam perkahwinannya. Lebih malang lagi, suaminya sendiri telah mengambil gambar aksi rogol tersebut.

Menurut laporan dari akhbar Nyang Nyang Siang Pau. Foto-foto pengantin perempuan itu dirogol kemudiannya dimuat naik ke internet dan tersebar.

Pelbagai cercaan dilemparkan terhadap suaminya oleh pengguna internet, ada yang menggelarnya sebagai ‘binatang’ malah ada yang mahu memburu dan membunuhnya.

Menurut laporan yang diterima, pengantin perempuan tersebut mabuk setelah selesai majlis makan malam perkahwinan mereka.Beliau kemudiannya berjalan menuju ke bilik tidur dan kemudian bertemu dengan seorang lelaki serta suaminya di situ.

Lelaki itu kemudian bertindak memperkosa pengantin perempuan berkenaan, dan suami pengantin perempuan itu pula yang dikatakan sepatutnya menghalang kejadian tersebut dari berlaku telah mengambil gambar adegan isteri barunya itu sedang diperkosa. 


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR )

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR) 


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR ) 
10:14 PM 0

WOOOH !!! KOLEKSI 2 ARTIS JANDA PALING SEMPOI DAN HANGAT DI MALAYSIA ... ingin tau ??? (10 GAMBAR )



1). Liza Abdullah
Liza Abullah yang telah 32 tahun menjadi anak wayang dan 26 tahun bergelar isteri masih kekal menjaga penampilan. Dengan paras masih cantik dan tidak menampakkan wajah yang semakin berusia, pasti ramai yang ingin mencuba memikat aktres tersebut. 

Image result for Erra FaziraImage result for Erra Fazira

2). Erra Fazira 
Begitu juga dengan bekas wanita tercantik di Malaysia pada tahun 1992, Fazira Wan Chek atau Erra Fazira juga bakal menjadi buruan mereka yang memandang paras wajahnya yang jelita beserta personaliti yang lengkap, menjadikan dia role model kepada wanita lain. 

Image result for Nora DanishImage result for Nora Danish

3). Nora Danish 
Mak janda berhias yang muda dan jelita iaitu Nora Danish atau Nora binti Mohd Danish Hanif, 32 yang telah kembali solo pada 2008 selepas bercerai dengan bekas suami, Toh Muda Rizal Ashram Ramli setelah dikurniakan Putera Rayqal Rizal Ashram. 

Image result for Nabila HudaImage result for Nabila Huda

4). Nabila Huda 
Nabila Huda binti Suhaimi Abdul Rahman atau Abil yang dikenali lasak dan lantang bersuara itu sememangnya mampu berdikari. Statusnya itu tidak menghalang puteri sulung Amy Search ini membesarkan sendiri anak tunggal hasil perkahwinannya terdahulu dengan Zaidi Zailani pada 2008. 

Image result for Maya KarinImage result for Maya Karin
5). Maya Karin 
Biar pun gaya dan personaliti aktres ini persis anak dara sunti, Maya Karin Roelcke sebenarnya pernah berkongsi hidup dengan Steven David Shorthose selama 2 tahun daripada Ogos 2008 hingga Julai 2010 sebelum berpisah. 

Image result for Rita RudainiImage result for Rita Rudaini

6). Rita Rudani 
Dilihat bersungguh-sungguh ingin mempertahankan hak sebagai wanita dan juga rumahtangga yang dibina atas dasar cinta, Rita Rudaini Mukhtar akhirnya akur dengan ketentuan Illahi. Bekas isteri kepada pemain bolasepak terkenal Aidil Zafuan itu kini dilihat bahagia dengan kehadiran dua cahayamata walaupun solo. 

Image result for Raja AzuraImage result for Raja Azura

7). Raja Azura 
Seterusnya, personaliti tv dan radio Raja Azura juga tidak terlepas daripada senarai janda terhangat kerana dia ada tarikan tersendiri. Mesra disapa Kak Engku, Raja Azura pernah mendirikan rumahtangga dengan Azmin Tan Sri Osman dan dikurniakan 3 orang cahayamata sebelum bercerai pada 2010. 

Image result for Norish KarmanImage result for Norish Karman
8). Norish Narman 
Pelakon terkenal Norish Karman yang satu ketika sepi setelah berkahwin dengan seorang ahli dewan undangan (ADUN) bagi kawasan di Negeri Sembilan. Namun selepas dilaporkan bercerai pada 2008, dia membuat kemunculan dengan gaya yang lebih daring dan sudah tentunya jadi sensasi. 

Image result for Jasmin HamidImage result for Jasmin Hamid

9). Jasmin Hamid 
Pelakon seksi, Jasmin Hamid yang masih kekal dengan gaya yang tersendiri itu juga masih lagi solo setelah sekian lama bercerai dengan bekas suami Ian Rashid Macquistan pada tahun 2007 dan memiliki seorang anak lelaki. 

Image result for NoniswaraImage result for Noniswara
10). Noniswara

Seorang lagi pelakon jelita bermata menggoda, Noniswara Baharuddin turut menerima nasib yang sama seperti selebriti wanita hot lain yang bergelar janda. Nonis telah sah berpisah dengan ahli koporat, Datuk Rosman Ridzwan, 56, pada tahun lalu dan kekal solo hingga kini. 

Ini sekadar fakta yang ingin dikongsi tentang selebriti tempatan kita. Jika terdapat sebarang kesalahan dalam fakta yang dikongsi, harap ada pihak boleh memperbetulkan perkara ini. 

Soal kahwin dan cerai serta status janda itu kadangkala sensitif buat sesetengah pihak. Sekadar mahu pastikan status jelitawan kita ini, mana tahu ada yang pasang angan-angan beristerikan selebriti?


SUMBER

Artikel menarik:

OMG !!! MURID CURI2 RAKAM LELAKI INTIP MASA GURU MUDA KANGKANG MINI SKIRTNYA SAMPAI NAMPAK ANUNYA (2 GAMBAR ) 

HANGAT !!! PRAMUGARI KANTOI DIPECAT KERANA SELALU TAYANG TUBUH DI MAJALAH 18SX (4 GAMBAR)


KANTOI !!! SEKOLAH DI LUAR NEGARA KENA DENDA KERANA PAKSA PELAJAR MUSLIM NIKMAT RASAAAA BABI ( 3 GAMBAR )