Searching...
Thursday, April 30, 2015
6:10 AM 0

ALAMAK !!! PELANGGAN TERTIPU NIKMAT STEAK PALING SEDAP ....RUPANYA DAGINGGGG M......???? ( 2 GAMBAR )


GAMBAR HIASAN

Tak disangka, ternyata daging yang disajikan sebuah restoran kepada pelanggan di  Anambra, Nigeria ternyata bukanlah daging lembu atau kambing tetapi adalah daging manusia.

gambar sekadar hiasan

Namun pada akhirnya, restoran para kanibali ini mulai diketahui polis hasil daripada laporan orang ramai. Berbekal laporan tersebut, polis Anambra pun segera menyergah restoran paling ter-ekstrem di dunia itu.

Dan benar saja, seaktu di geledah, polis menemukan dua kepala manusia segar yang masih berdarah tersusun beserta longgokan potongan daging dan tulang belulang manusia. Setelah mendapatkan bukti itu, polis kemudian menangkap belasan orang termasuk pemilik restoran.

Bukan hanya barang bukti bahagian anggota tubuh manusia yang ditemukan, kerana polis juga menemukan sejumlah senjata api pelbagai jenis , termasuk senapang AK 47  milik belasan lelaki tersebut.

Entah bagaimana mereka boleh nekat menjual daging manusia untuk disajikan kepada pengunjung restorannya. Namun moduspoerandi kanibalisme ini telah menyebabkan banyak pengunjung restoran itu tertipu. Pasukan polis setempat mengatakan, restoran tersebut menawarkan harga sangat tinggi untuk jenis menu daging manusia, terutama menu kepala manusia panggang.

Seorang paderi mengaku pernahmakan daging di restoran tersebut. Alangkah mengejutkan apabila mendengar restoran itu ternyata dalam menu-menunya menyajikan daging manusia.

"Setelah makan saya harus membayar daging itu dengan harga 700 naira. Saya sangat terkejut. Saya tidak tahu daging yang sangat mahal itu adalah daging manusia," kata paderi yang tak disebutkan namanya itu.

"Apa yang terjadi di negeri ini? Cuba bayangkan manusia menjual daging manusia lainnya untuk dimakan? Saya cemas dengan manusia di belahan dunia ini,"katanya.

Seorang penduduk setempat mengaku sering melihat orang-orang mencurigakan berada di restoran itu.

"Jadi saya tak pelik jika polis menemukan hal mengerikan di sana,"kata penduduk itu.

Kanibalisme kadang - kadang dilaporkan muncul di Nigeria . Namun demikian , kes ini adalah yang pertama kalinya berlaku di sebuah restoran yang menjual hidangan daging manusia .

Giller dahsyat ada jugak cara macam nie nak kaut keuntungan yang banyak daripada hidangan daging manusia. Tah manusia mana-mana tah yang di culik dan dijadikan makanan, apalah nak jadi kat dunia ni. 


Thursday, April 16, 2015
6:35 AM 1

OMG !!! NI SEBAB MENGAPA BANYAK WARGA SEDUNIA DICULIK ..... mengapa ??? (2 GAMBAR )

5:48 AM 1

HO YOH !!! TIP2 UNTUK MERANGSANG 7 JENIS TUBUH BADAN GADIS SUPAYA GHAIRAHHH ( 2 GAMBAR )



PAYUDARA
Payudara sudah pasti antara bahagian yang perlu di rangsang ketka melakukan hubungan seks. Bahagian ini sangat sensitif pada sentuhan dan rangsangan. Tip untuk merangsang bahagian ini adalah meramasnya dengan lembut tetapi tegas. Ada keadaanya, meraba dan meramas payudara isteri perlu dilakukan dengan kuat pada sebelah kanan dan lembut pada sebelah kiri.
Untuk merangsang isteri, pastikan ia tidak meyakitkan dengan melihat reaksinya atau bertanyakan kepadanya.

BIBIR
Bahagian kedua adalah bahagian bibir isteri anda. Bahagian ini jika anda cium dengan cara yang betul boleh datangkan inzal pada isteri anda. Pastikan anda hanya mengucup isteri hanya sekali saja bagi membuka tirai ciuman dan biarkan isteri melakukan seterusnya kemudian anda perlu ikut alunannya. Meransang isteri pada bahagian bibir lebih cepat memberikan impak disusuli dengan rabaan pada payudara atau vagina isteri.

KETIAK
Bahagian seterusnya adalah bahagian ketiak.Walaupun bahagian ini agak ganjil, namun ada wanita yang sangat terangsang jika anda mencium dan menjilat bahagian ini. Dari bahagian tersebut anda perlu susuri hingga ke bahagian leher ( ke atas) atau terus kebahagian pusat dan vagina ( ke bawah). Sesetengah wanita akan lebih mudah terangsang pada bahagia
leher. Oleh itu anda sebagai suami perlu mencuba menyelusuri arah untuk mengetahui dan merangsang isteri dengan lebih berkesan.

KAKI
Kaki isteri adalah antara bahagian yang sangat sensitif. Ketika anda sedang cium bibir isteri anda, anda rangsang kaki isteri anda dengan menggeserkan bahagian tersebut dengan kaki anda sendiri. Anda juga boleh cium dan menggunakan lidah pada bahagian kaki isteri anda. Selain itu, urutan pada bahagian ini juga boleh menaikkan nafsu isteri anda. Meransang isteri anda melalui bahagian kaki akan memberikan kedaan relaks kepadanya.

IBU JARI KAKI
Bahagian kelima adalah ibu jari kaki isteri anda. Ingat, jika anda kurang senang atau merasa geli untuk rangsang bahagian ini, anda lakukan selepas isteri anda mandi. Bahagian ibu jari mempunyai deria yang amat sensitif dan sedikit sebanyak memberi kejutan awal bagi merangsang isteri. Setelah itu juga anda boleh beralih arah ke bahagian atas tubuh isteri untuk melakukan ransangan seperti bahagian-bahagian yang dinyatakan diatas.

PUNGGUNG
Bahagian keenam adalah punggung isteri anda. Ramasan yang mencengkam pasti akan menaikkan nafsu isteri anda. Tips untuk anda, ketika mencium isteri sambil berpelukan, lakukan rabaan halus kemudian disusuli dengan ramasan yang kuat tapi pastikan tidak hingga menyakitkan isteri. Hal ini akan membuakan nafsu isteri melonjak sekaligus merangsang isteri. Lakukannya berulang kali sehingga isteri anda mula mencengkam dengan kedua-dua kakinya pada tubuh anda.
PERUT
Bahagian terakhir adalah bahagian perut isteri anda. Sensasi pada bahagian pusat adalah di mana membuat isteri anda berasa ceria apabila anda mencium pada bahagian itu. Hal ini kerana, ia adalah simbol keceriaan dan kasih sayang. Reaksi isteri akan lebih kepada ransangan kasih sayang dan penghargaan kepadanya. Kemudian alihkan ke tepi pada bahagian pinggan, atau bahagian bawah, iaitu vagina ataupun bahagian atas tubuh isteri anda.
Ketujuh-tujuh bahagian atas adalah bahagian jika di rangsang boleh menaikkan nafsu isteri anda. Vagina adalah bahagian utama yang sensitif. Namun, ketujuh – tujuh bahagian di atas penting untuk menambah perisa dalam hubungan seks suami isteri anda.
Meransang isteri perlulah dilakukan dengan kasih sayang.Untuk melakukannya, pastikan persiapan dibuat dengan rapi seperti mem-bersihkan diri dan memakai wangian haruman bagi menaikan mood bagi merangsang isteri anda dengan cara terbaik.




5:24 AM 0

OH TERKEJUT !!! AKHIRNYA IBU YANG MENGAKU ANAK SULUNG YANG HAMILKANNYA .....siapaaa???

Macam-macam yang berlaku sekarang. Berita ini agak mengejutkan kerana ia adalah diluar kebiasaan manusia. Sesungguhnya perbuatan sebegini adalah haram disisi agama Islam malah di dalam hukum hudud perbuatan ini diperuntukkan hukum bunuh.

Khabar yang mengejutkankan ini terdengar dari sebuah desa di Polewali Mandar, Sulawesi Barat. Seorang ibu dengan lapan anak kini tengah hamil tujuh bulan. Menurut sumber, ayah dari bayi didalam kandungannya itu adalah anak sulungnya sendiri.


Suami kepada isteri ini yang merantau ke Malaysia sudah lima tahun tidak memberi nafkah zahir dan batin kepada Rani dan lapan anaknya. Mungkin itulah yang menjadi penyebab timbulnya sumbang mahram ini.

Rani (40) membantah kecurigaan para jirannya. Namun, perut Rani yang terus bertambah buncit membuatnya tak boleh menyembunyikan ai b keluarga.

Rani semula beralasan dirinya diperkosa seorang pemuda desa. Kerana telah membuat a ib terhadap diri dan keluarganya, Rani mengaku membunuh lelaki itu dan menanamnya di tengah sawah. Namun,alasan Rani tak meredakan kecurigaan warga dan para jirannya.

Takut diseret ke balai polis kerana alasan membunuh seseorang, ibu lapan anak ini kembali membuat alasan baru.

Rani mengaku dirinya telah dihamili seorang lelaki yang berasal Kabupaten Endrekang, Sulawesi Selatan.

Saat itu Rani pun mengaku diperkosa saat bekerja sebagai buruh di Enrekang. Warga dan pihak berkuasa pemerintah desa setempat pun mendesak Rani menunjukkan lelaki yang telah menghamili dirinya bertanggung jawab atas janin dalam kandugannya.


Beberapa minggu kemudian Rani datang bersama seorang lelaki yang dikatakan sebagai ayah dari anak di dalam kandungannya. Ini ditunjukkan dengan surat nikah dari KUA Enrekang lengkap dengan foto keduanya. Kecurigaan warga pun reda ketika itu.


Setelah reda lebih dari lima bulan, warga dan jirannya Rani kembali menaruh curiga. Ini bermula dari pengakuan salah seorang anaknya yang masih berumur empat tahun. Anaknya bercerita kepada jiran tetangga bahawa ibunya dan Emang, abang sulungnya, sudah lama tidur sebilik.

Cerita ini kembali menjadi gossip para tetangga dan warga sekampungnya. Beberapa orang warga pun mendesak ketua dusun dan desa setempat untuk mengetahui cerita sebenar khabar yang tak sedap itu.

Setelah lama didesak, Rani akhinrya mengakui janin berumur tujuh bulan dalam kandungannya adalah perbuatan Emang, anak sulungnya.


Pengakuan itu tak hanya membuat gegar para tetangga. Ketua desa setempat pun seolah disambar petir mendengar pengakuan Rani.

Cerita ini dikatakan oleh ketua desa dusun setempat, Sulaeman, Rabu (28/4/2011), yang mengaku sempat panik lantaran membayangkan risiko perbuatan ibu dan anak ini kelak setelah cerita pengakuan ini tersebar luas.

“Saya dan ketua desa lainnya pun bingung mencari penyelesainnya. Ini bukan persoalan anak muda menghamili kekasihya, tapi ini anak menghamili sang ibu,” ujar Sulaeman.

Pengakuan mengejutkan juga diakui Emang, anak sulung yang selama ini bekerja sebagai buruh bangunan yang menampung kehidupan keluarganya.

Saat ketua desa sedang bermusyawarah mencari penyelesaian untuk pasangan tak rasmi ini, tiba-tiba Rani dan Emang menghilang dari rumah dan kampung halamannya. Rani menghilang Jumaat petang lalu, sedangkan Emang meninggalkan rumah dan adik-adiknya sejak Sabtu pagi.


Tujuh anak Rani yang rata-rata masih kecil kini tinggal di sejumlah sanak keluarganya yang bersedia menampungnya. via Blogfaveret.

Kepala desa menduga Rani dan Emang panik dan cemas lantaran takut jadi sasaran amuk warga dan jiran tetangga yang merasa kelakuan keduanya telah mencemari kampung halaman mereka.

Meski demikian, pengakuan Rani ini belum tentu benar. Sekalipun anak sulungnya telah mengaku, bukan tidak mungkin penyangkalan itu dilakukan Rani sama seperti dua kes sebelumnya.


5:00 AM 0

GEMPAKKK !!! HUKUMAN 16 SEBAT DAN PENJARA PADA LELAKI NI KERANA ROGOL IBU KANDUNGNYA .... mengapa ???


KUCHING: Tertuduh Roy Rajig, 28, hanya menundukkan kepalanya apabila Mahkamah Sesyen Kuching hari ini menjatuhkan hukuman penjara 20 tahun dan 16 sebatan terhadapnya di atas jenayah merogol ibu kandungnya pada 19 Februari lalu.

Hakim Amernudin Ahmad menjatuhkan hukuman tersebut Roy, seorang penganggur, yang mengaku bersalah di atas dua pertuduhan rogol yang dibacakan di hadapannya.

Terdahulu, Amerudin menyatakan, jenayah tersebut di putuskan mengikut Seksyen 376B(1) kerana merogol ibu kandung sendiri yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 30 tahun dan 10 sebatan.

Roy dituduh melakukan perbuatan terkutuk tersebut di kediamannya di Batu 24, Jalan Kuching-Serian antara jam 1.10 pagi hingga 1.20 pagi 19 Februari lalu.

Menurut fakta kes, tertuduh bertindak merogol ibunya ketika mangsa sedang tidur di dalam bilik sebelum kejadian keji berkenaan disedari adiknya yang berada di bilik bersebelahan.

Roy cuba menghalang ibunya dari menjerit dengan menutup mulut mangsa menggunakan bantal.

Adik Roy yang terdengar jeritan suara ibunya terus pergi ke bilik terkejut melihat abangnya merogol ibu mereka yang berusia dalam lingkungan 50-an kemudiannya bertindak menumbuk tertuduh yang ketika itu masih berada di atas badan mangsa.

Mahkamah juga telah menetapkan hukuman itu bermula dari tarikh tertuduh ditahan pada 23 Februari 2015.

SUMBER: Sarawakiana

4:38 AM 1

OMG @ ALAMAK !!! FOTO KEMALUAN LELAKI DIBAKAR SUDAH JADI SEMAKIN VIRALLL DI LAMAN SOSIAL ...... mengapa ??? (3 GAMBAR )


Gambar seorang remaja lelaki tanpa seurat benang dan membiarkan kemaluannya dibakar tersebar meluas di laman sosial negara itu.



Dalam gambar itu menunjukkan remaja lelaki itu tersenyum walaupun diperlakukan sedemikian.

Tidak diketahui bila gambar-gambar ini dirakam, namun dipercayai berlaku di Singapura.

Gambar-gambar itu telah menjadi viral dan perbualan hangat di laman Facebook, Twitter dan Instagram.

Pelbagai persoalan yang ditimbulkan mengapa remaja lelaki itu sanggup melakukan tindakan yang tidak masuk akal.

‘Saya terjumpa gambar ini di laman Facebook. Gambar itu dimuat naik oleh rakan saya. Saya ingat lelaki dalam gambar itu adalah kawan dia. Saya benar-benar terkejut dengan tindakan mereka dan sanggup memuat naik gambar seperti ini di laman sosial.

“Apa sudah jadi dengan masyarakat Singapura?” katanya.



SUMBER: mynewshub.my

1:08 AM 1

KANTOI !!! ARTIKEL LELAKI BOGEL DENGAN PANDU MOTOSIKAL PADA WAKTU MALAM KINI VIRALLL DI ON9 ( 1 GAMBAR + 1 VIDEO )



Satu video menunjukkan seorang lelaki dalam keadaan bogel menunggang motosikal untuk ke kedai menjadi viral sejak semalam.

Lelaki yang hanya memakai selipar itu malah sempat membalas sapaan si perakam dengan mengatakan dia ingin ke kedai berdekatan.

Kumpulan lelaki yang merakam video itu kemudiannya cuba memotong dan mengarahkan lelaki berketurunan India itu menghentikan motosikalnya.

Situasi mulai tegang apabila lelaki bertelanjang bulat itu enggan berhenti menyebabkan kumpulan terbabit bertindak menyekat laluannya dan ingin membelasah lelaki tersebut.

Namun akhirnya, lelaki terbabit dapat melarikan diri daripada dibelasah kumpulan tersebut.

Berkemungkinan besar, si pemandu itu tengah mabuk kot. Tu yang tak perasaan dia memandu dalam keadaan tanpa seurat benang pun menutupi tubuh badannya.

Yang kumpulan lelaki tu pun macam tak beradab nak menegur orang, lebih gaya nak cari gaduh daripada menegur kesalahan orang nampaknya.

Haish macam-macam hal.. 

SILA LIHAT VIDEO DI >>> SINI <<< ..


12:41 AM 1

OPPS @ WOOOH !!! LELAKI MELARIKAN DIRI DALAM KEADAAN BOGEL DENGAN MOTOSIKAL ... mengapa ??? ( 2 GAMBAR )


Video seorang lelaki India menunggang motosikal tanpa seurat benang tersebar di laman Facebook sejak semalam, mengundang tanda tanya orang ramai. 


Berdasarkan video, pemandu dan rakannya yang merakam video berkenaan pada awalnya cuba bertanya mengapa lelaki itu tidak berpakaian selain dari bertanya dari mana asal tempat tinggalnya.

Apabila disuruh memberhentikan motosikalnya, lelaki itu enggan menyebabkan kumpulan terbabit bertindak menyekat laluan lelaki itu. Namun, dia sekali lagi cuba melarikan diri tetapi berjaya ditahan oleh ahli kumpulan berkenaan.

Bimbang dibelasah oleh kumpulan berkenaan, lelaki itu bertindak melarikan diri dan meninggalkan motosikal dalam keadaan berb0gel. 


Video itu dimuat naik ke laman Facebook tanpa sebarang penjelasan yang kukuh menyebabkan netizen mengecam tindakan sekumpulan lelaki Melayu itu yang dilihat cuba membelasah lelaki India itu.

"Kenapa nak belasah dia? Bukannya dia pegang senjata pun. Dia cuma berb0gel je pun. Kalau ye pun, call polis dan suruh datang tangkap. Bukan ambil tindakan sendiri," kata netizen.

"Korang cakap memang senang, kesian tak bertempat. Entah-entah lelaki tu dah mer0gol anak dara orang ke, rompak rumah orang ke. Dah keluar berita nanti lapor ada mangsa kejadian, baru korang nak kata 'rugi tak tangkap mamat tu!'. Masa tu baru nak menyesal," kata netizen yang tidak bersetuju dengan tindakan golongan netizen yang bersimpati dengan lelaki terbabit.

Tidak lama selepas tersebarnya video tersebut, tampil seorang lelaki yang mengaku terlibat dalam kejadian itu mendedahkan bahawa, mereka tidak membelasah lelaki itu, sebaliknya hanya mengertaknya.

"Kami pukul helmet dia, untuk gertak dia saja," katanya.

Jelasnya lagi, sebelum kejadian itu mereka menerima aduan dari jiran yang mendakwa ternampak lelaki itu berlegar-legar di kawasan perumahan mereka sekitar jam 11 malam dan sekali lagi ternampak kelibatnya pada jam 3 pagi.

Bimbang kehadiran lelaki itu, lelaki itu bersama dengan beberapa ahli jawatankuasa keselamatan penduduk kawasan perumahannya bertindak mengejar lelaki terbabit seperti yang dirakam dalam video yang tersebar.


Menerusi video kedua, difahamkan, lelaki India itu berjaya ditahan pihak polis dan hasil pemeriksaan mendapati plastik kecil yang dibawanya mengandung dadah jenis 'Ice'. 

Lelaki itu dipercayai menunggang motosikal tanpa seurat benang kerana terlalu khayal dengan dadah yang diambil. 


Wednesday, April 15, 2015
11:37 PM 2

WOOOH !!! PEMAINAN LELAKI DIKENALI PATUNG SEKS JADI AMAT HANGATTTT DI KALANGAN ORANG CHINA ( 1 GAMBAR + 1 VIDEO )


Masyarakat China tradisional memandang serong dan keji terhadap lelaki yang ‘bermain kayu tiga’ di belakang isteri mereka.

Justeru, bagi mengatasi masalah itu, patung seks yang mencecah hampir RM10,000 setiap satu kini dijadikan teman apabila mereka berseorangan.

Patung manusia itu diperbuat daripada ‘thermoplastic elastomer’ sejenis bahan bergetah yang lebih lembut daripada silikon dengan anggota badan mudah dilentur.




Artikel menarik:




10:55 PM 0

WAHH !! CARA PILIH CALON 2 TENTERA DI THAILAND YANG PELIK DI DUNIA ( 17 GAMBAR )


Di Thailand, “lelaki” yang berusia 21 tahun diwajibkan untuk memasuki “loteri” pemilihan untuk berkhidmat sebagai tentera. 

Cara loteri ini berfungsi adalah dengan cabutan undi. Pendaftar akan diberi peluang untuk memilih satu antara dua kad yang terdiri dari warna hitam dan merah. 

Jika pendaftar mendapat kad berwarna hitam, belia itu akan dibenarkan untuk pulang dan meneruskan kehidupan seperti biasa.

Sebaliknya jika kad berwarna merah, belia tersebut diwajibkan untuk menyertai latihan kententeraan dan tidak dibenarkan untuk menarik diri.
Oleh kerana pemilihan ini diwajibkan untuk semua lelaki, tanpa mengira latar belakang ataupun kecenderungan seks, pemandangan sewaktu pendaftaran agak mengelirukan.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
18
17
SUMBER

Artikel menarik:

GADIS HANGAT SANGGUP BERFESYEN HIASAN YANG PALING TERUK DAN SEKSI DI DUNIA ( 6 GAMBAR ) 

ALAMAK !!! GADIS PENGANTIN NI SANGGUP BERPAKAIAN LUTSINAR MASA SANDING DI MASJID KINI GAMBAR TERSEBAR ON9  ( 2 GAMBAR )  


WANITA DIRABA SERTA DIROGOL OLEH SEKUMPULAN LELAKI DALAM KERETA ( 2 GAMBAR ) 
5:23 AM 0

AMBOI !!! AKSI2 HANGAT YANG MENGODAKAN JASMIN DI KELAB MALAM ( 3 GAMBAR )

Jasmin Hamid

Pelakon terkenal, Jasmin Hamid telah dilihat melakukan tarian Dora yang cukup mengghairahkan. di sebuah kelab malam terkemuka di Kuala Lumpur. 

Suhu “Badai Semalam” iaitu senaskhah teater arahan Khairunazwan Rodzy yang dibintangi oleh Aaron Aziz, Erra Fazira dan Umie Aida itu cukup laris dijual bak goreng pisang panas. 


Darjah suhu kepanasan teater itu melonjak, salah-satunya adalah disebabkan pelakon idaman Malaysia sekarang iaitu Aaron Aziz turut beraksi dalam pementasan itu.
Malah, Aaron Aziz yang melakonkan watak sebagai Karim turut melakonkan aksi menari disko dan dalam babak tersebut berlakunya adegan ghairah yang melibatkan Aaron bersama pelakon versatil iaitu Jasmin Hamid (Dora).
Aksi terlampau Jasmin Hamid
Aksi Menggoda Jasmin Hamid