Searching...
Tuesday, March 31, 2015
11:14 PM 8

OMG !!! BIADAP BETUL IBU NI SANGGUP MENYUSU ANAK DI KALANGAN RAMAI ( 2 GAMBAR )

Tempat awam merupakan tempat di mana orang awam sering lalu lalang dan merupakan tempat di mana semua orang perlu menjaga adab mereka. Sehinggakan, banyak undang-undang yang diperuntukkan kerajaan bagi memastikan rakyat-rakyat menjaga tatatertib dan tingkah laku di tempat awam.

Walau bagaimanapun, masih ada segelintir masyarakat di luar sana yang masih tidak mampu menjaga adab di tempat awam. Dan sering menghiasi media-media masa isu-isu remaja yang berkelakuan tidak senonoh di tempat awam. Namun, kali ini bukan remaja yang melakukan perkara yang tidak beradab ini, sebaliknya seorang ibu yang melakukannya.

Di mana, wanita tersebut dengan selamba menyusukan anaknya di tempat awam tanpa segan silu. Perkara ini sememangnya mengundang pelbagai perkara negatif kepada orang awam di situ. Jom lihat foto-foto wanita selamba tersebut yang telah diambil oleh orang awam.








Baca artikel selanjutnya di sini...                              

8 comments:

  1. kesian admin ne tau...otak lucah
    sama jg drg org2 di luar yg berfikiran negatif
    kesian.. sungguh kesiann

    ReplyDelete
  2. org yg tangkap gambar tu, lagi dia yg paling biadap

    ReplyDelete
  3. admin ni yang biul2.... macam babi...
    DAN kepada ibu2 d luar sana tu.... klau nak menyusukan bayi anda sila la cover guna tuala atau kain apa pun.... kami kaum lelaki yg masih bujang2 ni malu juga tengok

    ReplyDelete
  4. Menyusuhkan anak dikata biadab dan berkelakuan tak senonoh? Dah anak pempuan tu nak menyusu, suka hati dia la nak susuhkan anaknya.. Yang pi gambar dan tulis biadab dan berkelakuan tak senonoh tu buat apa? Admin dan tukang gambar ni la yang menjadikan isu2 begini di media sosial. Sengaja mencetuskan pandangan nagetif kepada masyarakat. Apa perasaan kamu jika isteri atau mak kamu tengan susukan anak digambar dan diuplode di media sosial? Apa perasaan kamu? Mesti rasa orang yang buat macam tu lebih dari biadab kan? Fikir dulu sebelum buat.

    ReplyDelete
  5. Admin dah bodoh tahap GABAN..bastard!!!!!

    ReplyDelete
  6. Admin dan jurugambar DENGKI sebab bukan dorang yang HISAP...sebab tu dorang masuk dalam blog..

    ReplyDelete
  7. Mohon awak jgn berkahwin kerana takut zuriat2 awak akan sama2 membawa kromosom2 bodoh dan bastard di atas muka bumi ini

    ReplyDelete
  8. Oi admin. Ko pun pernah jd baby dulu. Ko ingat baby klu lapar dia tau ka dia di tempat awam???? Mungkin ko dulu minum air longkang sj. X menyusu ibu. Ko tanggung la DOSA mengaibkan ibu MULIA ini. Ko ingat org zaman skrg ramai ka yg breastfeeding. KAU YANG BIADAP DI SINI !$&**_%="#@!!!@@@@@!!!!!

    ReplyDelete