Searching...
Sunday, May 24, 2015
4:51 PM 0

KESIAN !!! CELEBRITI SITI SEDIH BILA HADAPI PERCERAIAN KERANA.....


##Usaha penyanyi, Siti Nursaida Tarudin utk memulihkan rumah tangganya nampaknya menemui jalan buntu apabila bekas bintang program realiti Akademi Fantasia 6 itu sekali lagi telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya di Mahkamah Rendah Syariah, semalam..

##Malah, biarpun suaminya, Mohd Ghazali dikatakan masih berhasrat utk terus mempertahankan rumah tangga mereka yg dibina sejak 15 tahun yg lalu, namun kakak kpd penyanyi popular tanah air Datuk Siti Nurhaliza Tarudin nampaknya sudah berubah hati serta tetap mahu berpegang dgn pendiriannya utk berpisah..

##Sebelum ini, Saida pernah memfailkan permohonan cerai terhadap Mohd Ghazali pada 6 Oktober tahun lalu. Tetapi kemudian, dia menarik balik permohonan cerai itu dlm usaha utk memulihkan semula hubungan mereka berdua...

##Persoalannya, mengapa Saida kini mahu membawa haluannya sendiri? Apakah tiada jalan lain utk memulihkan semula hubungan mereka berdua?

##Ketika diminta utk memberi penjelasan tntg apa yg berlaku dalam rumah tangganya, Saida berkata, dia enggan mengulas dgn lebih lanjut tntg perkara itu..

##"Sebenarnya saya tak berminat utk bercerita & memperbesarkan perkara ini kerana ianya terlalu peribadi buat diri saya & pihak keluarga suami. Apa yg boleh saya katakan biarlah saya & suami sahaja yg cuba selesaikannya.

##"Selepas saya memfailkan permohonan cerai kali pertama memang kami dah cuba utk bawa berbincang utk mengatasi kemelut yg berlaku dlm rumah tangga kami. Namun terus-terang hasilnya amat menghampakan kerana sehingga kini antara kami masih tiada persefahaman serta gagal didamaikan," jelasnya....




##Apa yg pasti sehingga kini ibu beranak empat ini masih keliru dgn keputusan yg diambilnya itu kerana dia sendiri masih tidak pasti sama ada ianya keputusan yg terbaik buat dirinya atau tidak. Oleh itu dia hanya mampu berserah kpd Tuhan utk menentukan masa depannya kelak.

##"Terus-terang saya sendiri tak tahu sama ada ini keputusan yg terbaik yg telah saya buat. Tetapi saya tetap terus berdoa & meminta petunjuk dari Tuhan agar memberi jalan penyelesaian utk saya supaya saya dapat temui jalan yg benar...
..
##"Namun, jika selepas ini saya & suami ditakdirkan berpisah mestilah saya akn berasa sedih tetapi saya yakin saya tetap akn reda dgn takdir & ketentuannya kerana saya tahu Tuhan telah memberikan jawapan yang terbaik untuk diri saya. Kita tunggu dan lihat sahaja nanti," katanya kepada murai.com.my

#Tidak pernah merasakan keputusan utk bercerai itu merupakan keputusan yg terbaik utk masa depan anak-anaknya, Saida kini s#
#"Kalau saya bercerai sudah tentu keputusan ini tidak baik buat anak-anak saya. Saya sayangkan mereka lebih dari segalanya tetapi dalam masa yg sama saya terpaksa memikirkan masa depan saya juga....




SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR )

AMBOI @ HANGAT !!! GADIS CELEBRITI NI AMAT SUKA KONGSI GAMBAR PUNGGUNG SENDIRI ...... siapa dia ??? ( 6 GAMBAR )

HANGAT !!! CARA2 UNTUK HENTI KETAGIHAN MELANCAP YANG ANDA WAJIB TAUUU !!! 

0 comments:

Post a Comment