Searching...
Tuesday, July 14, 2015
8:12 AM 0

HANGAT !!! DISEBAB BIKINI AINUL AISHAH SERING SHARE SELFIE BIKININYA ( 3 GAMBAR )

AKIBAT terpalit dengan kontroversi bergambar memakai bikini ketika bercuti di Boracay, Filipina beberapa bulan lalu, Ainul Aishah mengakui serik untuk berkongsi gambar-gambarnya di laman Instagram.

BACA: Ainul Nafi Berbikini Di Boracay Island, Tapi….


Jelasnya, prinsip itu dilakukan bagi mengelak komen-komen negatif dan perbalahan peminat selepas insiden gambar ‘bikini’ menjadi kontroversi.
“Selepas kejadian itu saya jarang berkongsi gambar sebab ramai sangat yang nak beri teguran sehingga membuatkan kita rasa seperti tidak layak hidup.
“Bila nak kongsi gambar, saya akan fikir beberapa kali dan pastikan gambar tersebut tidak menimbulkan fitnah,” katanya kepada mStar Online.
Gambar Ainul yang dikatakan berbikini.
Gambar Ainul yang dikatakan berbikini.
Malah, isu itu menjadi lebih panjang apabila pelakon filem Histeria ini dikatakan berbalah dengan pengikutnya ketika cuba menerangkan perkara sebenar.
Menurut Ainul, sehingga kini masih ada segelintir pengikutnya yang menulis dan mengkritik tentang kontroversi berbikini itu di Instagram.
“Mereka semua cari sebab sahaja, hingga sekarang ada lagi yang beri komen negatif dan bertelagah pendapat pada gambar saya walaupun di bulan puasa ini,” ujarnya.
Untitled
Ainul sebelum ini menafikan dirinya berbikini dan mendakwa gambar tersebut merupakan hasil editing menggunakan teknik ‘mirror’.
Artikel menarik:
7:46 AM 0

ALAMAK !!! RAKAMAN 2 GURU BERASMARA SEBELUM NIKAH KINI TERSEBAR VIRAL ( 2 GAMBAR )


 fail di dalam sebuah komputer server milik sekolah telah menemui sesuatu yang amat mengejutkan. Ianya merupakan satu rakaman video dua orang guru paling tegas dan garang di sekolah mereka, sedang melakukan hubungan s3ks!!! Guru-guru itu adalah dari sekolah antarabangsa di sini. Guru lelaki itu digelar 'Voldermort' (watak jahat dalam filem Harry Potter) kerana ketegasannya dan sering memakai pakaian serba hitam, manakala guru perempuan itu pula dikatakan guru paling garang di sekolah tersebut.




Walaupun kedua-dua guru itu memang diketahui berpacaran dan akan berkahwin, hingga kontrak mereka tamat dan meninggalkan sekolah tersebut, video tersebut telah pun dimuat naik ke internet dan ada bekas-bekas pelajar yang mengenali mereka. Video berdurasi 20 minit itujuga tersebut tersebar luas di Facebook.



Video yang dirakam menggunakan kamera yang diletakkan pada tripod, menunjukkan seorang lelaki bog3l dan seorang wanita yang memakai camisole, seluar dalam dan kasut tumit tinggi. Mereka melakukan hubungan s3ks tersebut di dalam bilik tidur. Menurut laporan The New Paper, jurucakap pihak sekolah mengatakan tiada tanda-tanda pecah masuk di dalam makmal komputer IT sekolah, tetapi pihak pengurusan telah dimaklumkan supaya berhati-hati pada masa hadapan.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
7:09 AM 0

SEMPOI !!! NILAH FESYEN YANG BAKAL NAIK NAFSU JAHAT LELAKI ( 2 GAMBAR )


Entah apa yang difikirkan oleh wanita ini, atau dia tidak sedar baju yang dipakainya bakal mengundang nafsu jahat si lelaki mata keranjang. Foto yang didakwa diambil ketika beratur di sebuah mesin ATM memperlihatkan seorang wanita yang bertudung memakai pakaian yang amat jarang hingga menampakkan colinya di bahagian belakang. Kalau beginilah pemakaiannya, jangan disalahkan pula orang lain andainya diri menjadi mangsa kelucahan melampau. Wanita sekarang ramai yang bertudung, tetapi tidak menghiraukan hikmah bertudung yang sebenar. Sedih betul...




Artikel menarik:






5:44 AM 0

KANTOI !!! PEKERJA KFC TUNJUK AKSI LUCAH KINI DIRAKAM


Video seorang pekerja wanita KFC menunjuk isyarat lu-cah tersebar di laman Facebook sejak 14 jam yang lalu dan telah mendapat 2,521 shares di laman berkenaan. Insiden terbabit berjaya dirakam oleh pelanggan premis makanan segera itu dan dimuat naik oleh laman Facebook komuniti Cina. Difahamkan, seramai 15 atau 20 orang pelajar sekolah berkunjung ke KFC Taman Putra untuk makan tengah hari. Oleh kerana jumlah mereka terlalu ramai, mereka mencadangkan agar kerusi dan meja digabungkan supaya mereka boleh duduk berdekatan masing-masing. Salah seorang dari pelajar terbabit meminta pekerja KFC berkenaan mengemaskan satu meja yang masih terdapat saki baki makanan pelanggan terdahulu agar mereka dapat mengabungkan meja seperti yang diinginkan. Namun, wanita itu tidak mengizinkan pelajar terbabit mengabungkan meja-meja itu atas sebab akan menghalang laluan serta akan menyebabkan pelanggan yang lain juga turut berbuat demikian. "Takkan dia nak biarkan kami duduk berasingan? 4 orang semeja?," kata pelajar terbabit Mereka tetap mahu mengabungkan meja-meja tersebut dan tindakan mereka itu menyebabkan wanita itu berkata, "Lebih baik awak semua makan di luar,". Kata-katanya membuatkan para pelajar terbabit terkejut dan tidak menyangka mereka sebagai pelanggan diperlakukan seperti itu. "Patutkah dia berkata seperti itu kepada pelanggan? Bila diminta mengemaskan meja, muka masam mencuka dan nampak sangat tak selesa dengan kehadiran kami," luah pelajar berkenaan. Akan tetapi, para pelajar terbabit tidak berkecil hati dengan pekerja terbabit dan beranggapan mungkin wanita berkenaan tertekan dengan kerja atau hal lain. Keadaan bertambah buruk apabila wanita itu mula bertindak merakam gambar dan video mereka. "Kami dah mula rasa pelik. Dia pandang dan jeling ke arah kami. Dan semasa makan, tiba-tiba terdengar bunyi shutter click dari arah dia (pekerja KFC) yang sedang merakam gambar/video kami. "Kami hanya datang untuk makan, apa salah kami?," kata salah seorang pelajar berkenaan. Berasa dalam keadaan yang tidak selamat, salah seorang pelajar berkenaan juga turut mengeluarkan telefon bimbitnya merakam gambar/video wanita itu. Menyedari dirinya dirakam oleh pelajar berkenaan, wanita itu segera meninggalkan tempat itu dan menunjukkan isyarat lu-cah' terhadap sekumpulan pelajar itu. "Sikap biadabnya kami boleh terima. Tetapi menunjukkan isyarat lu-cah? Bagaimana KFC ambil pekerja mereka? Kami hanya pelajar sekolah, bukannya beli minuman berkarbonat dan lepak di KFC untuk 3 4 jam. Kami berbelanja untuk makan di sini," katanya yang juga mahu KFC mengambil tindakan terhadap pekerja terbabit.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
3:45 AM 0

KANTOI !!! DILAYAN MASA KENA ROGOL LEPAS DIUSAP

Pelik sungguh fakta yang dikeluarkan seorang perempuan di laman sosial twitter ini. Macam pernah kena r0gol atau seolah-olah mahu dir0gol. Suka-suka hati dia je keluarkan fakta perempuan kena r0gol..siap bagi reason lagi.. Menurut faktanya, perempuan yang kena r0gol akan melawan mula-mula sahaja, namun selepas diusap di bahagian ‘k3maluan,’ mereka akan senyap !
Entah perempuan mana yang boleh ‘layan’ kalau dah kena r0gol dengan lelaki yang tak diingini. Mungkin dia tak menyedari kenyataan yang dibuat itu seperti mewakili kaum wanita yang lain. Dan pada masa yang sama dia telah meletakkan situasi wanita suci dalam keadaan tidak selamat kerana kebarangkalian ‘per0gol’ yang membaca statusnya itu akan bertindak lebih agresif terhadap golongan wanita pada masa akan datang.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR )  


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) : 
2:39 AM 0

OMG !!! PASANGAN ALAMI NGERI GILERRR MASA BERZINA DALAM KEMALANGAN ( 2 GAMBAR )


Ini merupakan satu kisah benar yang diceritakan oleh seorang ahli bomba dari utara semenanjung.. Sama-sama kita renungi dan hayati kisah ini, jadikan pengajaran!Satu hari beliau dan rakan-rakan telah menerima satu panggilan palsu berkenaan satu kemalanganyang telah berlaku di lebuhraya utara selatan. Oleh kerana untuk mengesahkannya maka beliau dan rakan2 telah ketempat yang dikatakan oleh pemanggil namun tiada apa yang terjadi disana.Dalam perjalanan pulang, waktu itu pukul satu pagi, hujan turun renyai-renyai. Di satu persimpangan susur keluar dari lebuhraya, mereka ternampak sebuah mpv mewah yang terbalik dan remuk sekali kerana melanggar divider yang tajam. Mereka segera turun dan melihat kemalangan itu dengan niat ingin menolong kiranya ada yang terselamat. Tetapi apa yang mereka saksikan sungguh dahsyat dan menyayat hati. sesuatu yang tidak tergambarkan dahsyatnya. Mereka jadi terkedu, tergamam, tiada sepatah perkataan pun yang dapat menggambarkan betapa dahsyatnya kejadian itu, semoga Allah melindungi kita semua dari kejadian yang seumpama ini. Pemandu mpv mewah itu telah pun mati terkulai di kerusi pemandu kerana kecederaan parah di kepala.MPV tersebut begitu remuk sehingga bumbungnya menghimpit kesemua pemandu dan penumpang di dalamnya. Di bahagian belakang mpv mewah tersebut terdapat tiga susuk tubuh manusia.Seorang wanita dalam empat puluhan dan dua lelaki dalam dua puluhan.Tidak terdapat seurat benang pun pada tubuh mereka. bogel-sebogelnya. Wanita dan salah seorang lelaki itu dalam keadaan berpelukan kepala mereka pecah, darah menyembur di merata tempat, tulang rusuk mereka hancur dan tikam menikam antara satu sama lain, dahsyat sekali. tulang punggung wanita itu pula hancur. Lebih dahsyat lagi dengan jelasnya mereka lihat zakar lelaki itu masih di dalam kemaluan wanita itu. Langsung mereka tidak dapat dipisahkan. Lelaki yang seorang lagi sedang dalam nazak dengan kecederaan parah di kepala,dan sayup-sayup kedengaran suaranya memanggil.. mummy…. mummy…. mummy…… Tangan pemuda yang melekat pada perempuan itu masih memegang zakar lelaki yang nazak itu. Ahli bomba itu terjelepuk. tidak pernah dalam hidupnya terbayang akan boleh terjumpa keadaan seperti ini. Dengan semangat dari kawan-kawan, beliau segera bangun dan mengambil gergaji besi untuk memotong kenderaan yang remuk itu. Mereka mesti melakukannya secepat mungkin, sebelum kejadian yang memalukan itu dilihat oleh orang ramai. Dalam kegelapan malam itu mereka bertungkus lumus membuat apa yang patut.Dalam kesibukan bekerja tiba tiba bulu roma ahli bomba itu meremang naik, badan nya menjadi seram sejuk dan dada berdebar kencang. Sambil bekerja, dengan jelas dari sudut mata beliau kelibat satu makhluk hitam yang sungguh besar memegang pedang, dengan muka yang sungguh bengis dan berang, nafasnya mendengus radang, mundar mandir dan mengelilingi kawasan kemalangandengan gaya orang yang tersangat marah. Dalam hati ahli bomba itu berkata, “Ya Allah, besarnya kekuasaan mu, mungkin inilah dia malaikat maut yang dikatakan itu”. Mereka mengeluarkan mayat-mayat tersebut satu persatu kecuali mayat wanita dan lelaki yang tidak dapat dipisahkan itu. Pada leher wanita tersebut terkalung tasbih yang memancar apabila terkena cahaya. ahli bomba itu melihat dengan jelas terdapat ukiran salib pada setiap butiran tasbih tersebut akibat pancaran cahaya bulan. Astaghfirullah hal azim!!, masyaAllah!! apakah yang telah terjadi???Selepas memeriksa dokumen pengenalan diri mayat2 tersebut, jelaslah bahawa wanita itu adalah ibu kepada kedua lelaki tersebut. Agama yang tertera dalamnya ialah islam dan nama-nama mereka didahului dengan mohd dan nur……… Beginilah akibatnya orang yang telah melampaui batas melepasi garisan yang telah di tetapkan oleh Allah. Balasan Allah terlalu pantas sehingga kita tidak sedar ianya datang.Begitu juga orang yang menyebarkan dosa dan maksiat insan lain. Apa yang akan terjadi jika orang lain terpengaruh dengan apa yang dilihat? Mereka akan melakukan kemungkaran hasil pengaruh kita.Selagi mereka melakukannya selagi itu kita mendapat bahagian dari kemungkarannya itu. Apakah akan terjadi jika mereka melahirkan anak luar nikah? itulah tanggungan kita hinggalah keakhir hayat mereka dan cucu cicit mereka. Akan datang apabila kita telah berumur,janganlah kita tanya mengapa musibah terjadi kepada kita, mengapa anakku cacat? Mengapa aku, anakku cucuku kena kanser? mengapa berlaku kemalangan yang dahsyat hingga mencacatkan aku, anakku dan ahli keluarga ku? Mengapa aku di tipu?,mengapa aku, anakku, ahli keluargaku dirompak, dirogol, dicederakan, mengapa ahli keluargaku melakukan jenayah, dipenjara dan dihukum? Sesungguhnya Allah itu maha adil. Dia akan membalas setiap apa yang kita lakukan secara sedar atau tidak.Bertaubat dan kembalilah ke jalan yang diredai. Membuat dosa adalah fitrah manusia. Allah akan mengampunkan dosa kita kepadaNya walaupun sebesar mana sekalipun. Tetapi berbangga dengan dosa yang kita lakukan dan mempengaruhi manusia lain untuk sama membuat dosa adalah seburuk-buruk dosa dan hutang dosa ini bertambah selagi manusia yang kita pengaruhi itu membuatnya akibat kita. Wallahualam.



SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR )  

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR )
2:05 AM 0

LETOPPP !!! KANTOI PASANGAN BERASMARA HINGGA DIRAKAM OLEH PEGAWAI ( 2 GAMBAR )

DUNGUN -Tiga pasangan sedang asyik berasmara ditahan dalam keadaan separuh bog3l dalam dua operasi berasingan Ops Tapis yang dilakukan di sekitar Paka, di sini. Tiga pasangan itu antara 23 lelaki yang berjaya ditahan dalam Ops Tapis yang dijalankan oleh anggota Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Dungun. Mereka yang ditahan terdiri daripada 20 lelaki dan 3 wanita berusia di antara 18 hingga 43 tahun termasuk tiga pasangan kekasih kerana disyaki terlibat dalam kes penyalahgunaan dadh dan berkhalwat. Ketua Polis Daerah Dungun, Superintendan Ahmad Zailani Yaacub berkata, menerusi operasi pertama serbuan dilakukan di sebuah inap desa di Paka yang berjaya menahan dua pasangan di dalam bilik berasingan. “Ketika serbuan di bilik pertama didapati seorang lelaki bujang bersama seorang janda berusia 28 tahun sedang berpelukan dan berada dalam keadaan separuh bog3l. “Turut dijumpai 90 biji pil kuda dan 10 gram syabu bersama janda itu. serbuan dilakukan menggunakan kunci pendua. “Manakala, di sebuah lagi bilik pasangan muda berusia 18 dan 23 tahun sedang asyik berkucupan dan berpeluk ditahan. pemeriksaan mendapati terdapat lima biji pil kuda dalam poket seluar lelaki,” katanya. Kata Ahmad Zailani, hasil pemeriksaan air kencing juga mendapati kedua-dua pasangan itu positif dadh dan pernah ditahan sebelum ini serta kes mereka diserahkan kepada Majlis Agama Islam Dungun kerana disyaki berkhalwat. “Menerusi Operasi itu juga seramai 13 lelaki ditahan termasuk dua daripadanya berada di luar inap desa yang diserbu, manakala selebihnya di sekitar Paka dan kesemua mereka disahkan positif dadah jenis methamphetamine. “Kes ini disiasat di bawah Seksyen 39A (1) Akta Dadh Berbahaya (ADB) 1952, Seksyen 12 (2) ADB 1952 dan Seksyen 15 (1) (a) ADB 1952,” katanya kepada Sinar Harian. Beliau berkata, serbuan kedua yang diketuai Inspektor Mohd Ridhuan Ismail bersama tujuh lagi anggota dilakukan di Nibong stesen iaitu di dua rumah berasingan berjaya menahan lima lelaki dan seorang wanita berusia 20 tahun. “Serbuan pertama dilakukan di sebuah rumah tidak bernombor dan berjaya menahan seorang lelaki berusia 20 tahun dipercayai pengedar dadh bersama rampasan tiga botol h3roin dengan anggaran berat 15.3 gram. “Manakala di sebuah bilik sepasang kekasih berusia 20 dan 22 tahun ditahan dalam keadaan sedang berpelukan selain ketika itu terdapat ibunya di dalam rumah berkenaan yang disyaki bersubahat,” katanya. Kata beliau, pasangan tersebut didapati positif dadh manakala seorang lagi lelaki berusia 29 tahun turut ditahan di luar rumah. Seterusnya serbuan dilakukan ke sebuah lagi rumah dan pihak polis berjaya menahan dua lelaki serta empat botol h3roin dengan anggaran berat 31 gram bersama 170 biji pil kuda yang diletakkan di dalam beg sandang. “Pasangan kekasih itu turut diserahkan kepada Majlis Agama Islam Dungun untuk tindakan lanjut dan kesemua yang ditahan juga ditahan reman untuk siasatan seterusnya. “Kes mereka juga disiasat di bawah seksyen 39 (B) ADB 1952 dan kesemua yang ditahan juga difahamkan mempunyai rekod lampau serta menjalani tahanan reman dalam tempoh ditetapkan,” katanya, lapor Sinar Harian.


Artikel menarik:





1:16 AM 0

HANGAT !!! MAK JEMAH BUAT SANTAPAN ANAK SAUDARANYA ( 2 GAMBAR )


Kuala Lumpur: Seorang ibu tunggal berusia 46 tahun mendakwa menjadi mangsa nafsu buas anak saudara lelakinya sendiri berusia 22 tahun dalam kejadian di sebuah rumah di ibu negara, kelmarin. Lebih mengejutkan, suspek turut membawa rakannya untuk mer@gol mangsa selain merakam gambar bog3l mangsa untuk simpanannya serta mengugut mangsa untuk terus melayan nafsunya jika tidak mahu gambar bog3l berkenaan disebarkan.

Menceritakan semula kejadian malang itu, mangsa dikenali sebagai Siti, seorang pekerja am berkata, dia tinggal serumah dengan anak saudaranya itu sejak kematian suami dua tahun lalu tidak pernah menyangka anak saudaranya itu tergamak melakukan perbuatan itu terhadapnya. Menurutnya, anak saudaranya itu dipelihara seperti anak sendiri. “Bagaimanapun, minggu lalu, saya menemui klip video luc@h dalam telefon bimbitnya dan apabila ditegur dia marah kepada saya sebelum hanya mendiamkan diri selepas itu. “Kelmarin, ketika kami berdua sedang menonton televisyen di rumah, dia yang baru pulang selepas melepak bersama rakan-rakannya tiba-tiba meminta maaf dengan saya atas kelakuannya tempoh hari sebelummembawa air minuman berkarbonat untuk saya,” katanya. Katanya, selepas meminum air yang diberikan anak saudaranya itu, tiba-tiba dia berasa pening sebelum tidak sedarkan diri dan apabila tersedar selepas beberapa jam selepas itu mendapati dirinya berada di sebuah rumah lain dan lebih mengejutkan, dia turut tidur bersama anak saudaranya serta rakan lelakinya. “Ketika itu, baru saya sedar menjadi mangsa nafsu buas kedua-dua lelaki itu dan apabila saya memarahinya, dia menunjukkan gambar bog3l saya yang dirakam ketika saya dalam keadaan tidak sedarkan diri. “Dia turut mengugut saya supaya melayan nafsunya lagi jika tidak mahu dicederakan dan bimbang dengan keselamatan diri, saya membuat aduan di Balai Polis Salak Selatan,” katanya.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR )

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
12:26 AM 0

HANGAT !!! FOTO GIKGU GADIS MEMAKAI BAJU KETAT KINI JADI MODEL AV ( 3 GAMBAR )


Perkongsian ini bertujuan sebagai peringatan tambahan pula jika anda seorang cikgu. Cikgu merupakan pemimpin jika inilah cara pakaiannya pasti membuatkan tidak disenangi kaum lelaki. Mohon para cikgu bersopan ketika di sekolah jangan tunjukkan diri anda seorang yang seksi dan menyakitkan mata pelajar lelaki.




Artikel menarik:



Monday, July 13, 2015
11:31 PM 0

NILAH !!! AKIBAT GANTUNG ALAT SULIT LELAKI PADA KENDERAAN



CHARLESTON - Polis South Carolina menahan dan mendakwa seorang wanita yang menghiasi keretanya dengan peralatan tidak senonoh yang berbentuk k3maluan. Undang-undang di South Carolina memang tidak membenarkan stiker, peralatan yang tidak senonoh, serta perilaku yang dianggap tidak sopan, seperti perilaku s3ksual atau menunjukkan anggota tubuh yang v1tal. Wanita itu akhirnya dikenakan denda USD445 kerana memakai k3maluan plastik untuk dipasang di kenderaanya. Kini pihak penghakiman tempatan sedang menunggu wanita tersebut yang ketika ini sedang berada di luar bandar untuk diadili. Sementara pembelanya mengatakan tujuannya memasang aksesoris k3maluan tersebut hanya untuk menunjukkan kebebasan bersuara.katanya



SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
11:02 PM 0

GEGAR !!! ARTIS SEMPOI TERKENAL NI DICEKUP KHALWAT SAMA SUAMI LAIN

Penguatkuasa Jaij sedang mencatat butiran pengenalan diri wanita yang diperiksa. JOHOR BAHRU - Sepasang kekasih dicekup dalam keadaan tidak berpakaian oleh penguat kuasa Jabatan Agama Islam Negeri Johor (Jaij) sempena Ops Mawar Merah, di sini kelmarin. Dalam serbuan petang Sabtu itu, lelaki berstatus suami orang dari Larkin dicekup dengan kekasihnya dari Kota Tinggi dalam keadaan hanya berlapik kain cadar sebaik pintu bilik mereka diketuk penguat kuasa. Difahamkan lelaki berusia 28 tahun bekerja sebagai buruh itu telah menjalin hubungan cinta dengan kekasihnya berusia 22 tahun sejak setahun yang lalu. Dalam serbuan lain, di Taman Bukit Mewah, di sini pasangan berusia 22 tahun dan 23 tahun dari Terengganu turut ditahan. Hasil soal siasat mendapati lelaki berkenaan bekerja di Singapura manakala wanita berkenaan baru tiba dari Terengganu jam 8 malam, Khamis lalu. Mereka mendakwa telah bertunang dan akan melangsungkan perkahwinan Mac ini memaklumkan bertemu bagi membincangkan masalah keluarga yang tidak merestui hubungan tersebut. Ketika serbuan lelaki yang lengkap berpakaian sebaliknya wanita berkenaan mengenakan baju kelawar tanpa pakaian dalam. Pasangan tersebut antara 72 individu berusia lingkungan 17 hingga 50 tahun, termasuk empat warga asing yang dicekup di sekitar hotel bajet di bandaraya ini. Menurut Penolong Penguatkuasa Jaij, Hafiz Abd Rahman berkata, operasi tersebut digerakkan sempena hari kekasih yang dirai setiap 14 Februari. “Semua yang ditahan itu diambil tindakan mengikut Seksyen 27(1) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Johor 1997 dan Seksyen 29 enakmen sama kerana kesalahan berkhalwat serta berkelakuan tidak sopan di khalayak ramai. “Kita turut menyiasat empat warga asing yang dijumpai bersama pasangan yang beragama Islam dan akan menyerahkan mereka kepada Jabatan Imigresen untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR )
4:11 AM 0

GEMPOKKK !!! GADIS NI TERIMA AZAB YANG PALING NGERIII LEPAS PERSENDAKAN AL - QURAN ( 2 GAMBAR )


Fuhhh! Kali ini penulis ingin kongsikan satu berita atau isu yang agak-agak kontroversi dan yang penuh dengan konflik. Sebelum perbincangan dan huraian yang selanjutnya, terlebih dahulu penulis ingin tegaskan di sini adalah perkara ini masih belum disahkan akan kepastiannya sama ada betul-betul berlaku atau hanya rekaan sahaja atau hanya propaganda sesetengah pihak dengan propaganda tertentu. Namun begitu, apa yang pasti adalah mereka yang ingin mencabar kuasa Allah SWT pasti akan dibalas dengan azab seksa jika tidak di dunia sudah pasti di hari pembalasan kelak. Penulis mendapat cerita ini menerusi seorang rakan di aplikasi WeChat yang mengongsi berita ini. Berita yang agak simple dengan dua keping gambar sebelum dan selepas namun kita perlu berhati-hati dalam menerima kebenaran akan perkara ini. Jika sebelum ini berita tentang seorang lelaki yang berubah menjadi makhluk ngeri kerana berniat untuk kencing di atas al-Quran telah terbukti palsu kerana lelaki tersebut hanya memakai kostum Hari Halloween. Dan orang lain telah memanipulasikan gambar tersebut dengan berita palsu yang mengaitkan dengan agama Islam dengan motif yang tidak diketahui. Kali ini, berita tentang seorang wanita yang meletakkan helaian dari al-Quran yang terdapat ayat-ayat suci al-Quran di dalam seluar dalamnya. Pada akhirnya, gadis tersebut menerima azab ngeri dengan kemaluannya menjadi besar dan begitu ngeri sekali sebagaimana gambar di atas. Walau bagaimanapun, pada era globalisasi yang serba canggih ini tidak dapat dinafikan bahawa foto tersebut telah disunting. Tambahan pula, aplikasi mengedit gambar sudah begitu maju di tambah lagi dengan kemajuan komputer dan telefon pintar. Semoga artikel ini memberi iktibar kepada kita bahawa sesiapa yang cuba mencabar kuasa Allah SWT pasti akan dibalas dengan azab seksa dari Allah SWT tidak kira sama ada berita ini benar atau tidak tetapi azab seksa kepada hambanya yang mencabar kuasa Tuhan adalah pasti.



SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 

ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
3:42 AM 0

ALAMAK !!! 37 GADIS ISLAM MEMIJAK DAN MENARI DI AL - QURAN JADI MONYET DAN KHINZIR


Seorang penceramah berbangsa Arab sedang menyampaikan ceramah menggunakan bahasa Inggeris. Biasalah di negara orang putih, guna bahasa Inggeris. Menjelang tahun baru 2011 , maka penceramah menyentuh isu tahun baru. Beliau memperingatkan jemaah solat Jumaat yang hadir supaya tidak melakukan perkara-perkara yang dilarang Allah kerana menyambut tahun baru. Penceramah mengambil kisah Nabi Daud dan kisah azab Allah ke atas bani Israel yang melanggar larangan Allah menangkap ikan pada hari Sabtu…. Penulis tidak akan menceritakan kisah azab Allah ke atas bani Israel sebab ramai yang tahu kisah ini. Penulis akan ceritakan kembali kisah benar yang diceritakan oleh penceramah sebelum beliau menutup ceramahnya. Seorang komando tentera Turki beragama Islam memceritakan kepadanya satu peristiwa yang dialami pada tahun 1999 semasa malam menyambut tahun baru. Pada masa itu, mereka berada di suatu tempat untuk latihan ketenteraan. Pada malam berkenaan, seorang jeneral beragama Islam telah membawa penari perempuan untuk membuat persembahan kepada tentera yang membuat latihan sebagai hiburan menyambut tahun baru. Terdapat tentera Islam termasuk komando berkenaan tidak bersetuju dengan tindakan jeneral berkenaan dan memberi amaran tentang azab Allah. Komando berkenaan berkata kepada jeneral berkenaan lebih baik mati menentang Israel daripada mati ditimpa azab Allah kerana melakukan perkara maksiat. Jeneral berkenaan angkuh memandangkan beliau adalah ketua dan berkuasa. Beliau mempersendakan tentera Islam yang membantah malah lebih teruk lagi beliau telah mengambil al-Quran lalu meletakkannya ke lantai. Jeneral itu kemudiannya, menyuruh penari perempuan menari di atas al-Quran berkenaan. Semasa penari berkenaan memijak dan menari di atas al Quran, komando itu menyatakan terasa ketakutan yang amat sangat akan berlaku azab Allah di kalangan tentera yang membantah. Perasaan takut itu menyebabkan mereka melarikan diri dari tempat berkenaan. Semasa mereka melarikan diri terdengar satu letupan yang amat kuat dari tempat maksiat berkenaan. Apabila memandang ke tempat berkenaan , sungguh mengejutkan mereka tempat itu sudah tengelam ke bawah dan membentuk kawasan seperti kolam. Seramai 37 orang telah lenyap tenggelam sekelip mata. Tidak lama selepas kejadian , pasukan tentera penyelam telah datang untuk mengambil mayat di dalam kolam berkenaan. Amat mengejutkan lagi, apabila pasukan penyelam berkenaan menceritakan semasa mereka menyelam ke dalam kolam berkenaan. Kesemua mayat berkenaan sudah bertukar wajah menjadi wajah monyet dan b@bi. Inilah yang kisah benar yang diceritakan penceramah berkenaan.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 
3:22 AM 0

ADUIHAI !!! ISTERI JADI SEPUPUNYA NAFSU SUAMINYA


BELURAN: Seorang wanita sanggup menjadikan sepupunya yang berusia 31 tahun sebagai hadiah perpisahan untuk suaminya dengan alasan lelaki itu ke Semenanjung untuk bekerja serta mendakwa sudah lama mengidam tubuh sepupunya itu. Dalam kejadian jam 12.30 tengah hari di perkampungan air di pekan Beluran, di sini, Isnin lalu, wanita berusia 46 tahun itu dikatakan memanggil mangsa yang kebetulan melintasi rumahnya untuk ke kedai berhampiran. Menurut sumber, mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa, bertemu wanita itu dan dia dipelawa masuk serta dibawa ke dalam bilik bertemu suaminya. “Ketika berada dalam bilik, lelaki berusia 36 tahun itu memeluk mangsa sebelum mengheretnya ke katil. “Mangsa meronta untuk melepaskan diri namun gagal sebelum suspek menanggalkan pakaian wanita berkenaan dan mergolnya,” katanya. Menurutnya, isteri suspek yang turut berada dalam bilik, hanya memerhatikan perbuatan keji suaminya terhadap sepupunya. “Selepas selesai, isteri suspek menemui wanita itu dan berkata ‘Kasi (bagi) rasalah abangmu, nanti kempunan dia mau (mahu) ke Semenanjung.’ “Mangsa dibawa ke tandas untuk membersihkan diri sebelum diarah pulang,” katanya. Sumber berkata, mangsa menceritakan kejadian itu kepada kakaknya sebelum dibawa ke balai polis untuk membuat laporan. Ketua Polis Daerah Beluran Superintendan V Sivanathan ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan itu dan pasangan suami isteri terbabit ditahan untuk siasatan lanjut. “Siasatan juga mendapati hanya mangsa dan pasangan suami isteri itu berada di rumah kerana anak mereka bersekolah,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam. Sivanathan berkata, mangsa masih bujang dan mendakwa tidak pernah melakukan hubungan seks sebelum ini. “Susulan maklumat diterima, polis melancarkan gerakan memburu kedua-dua suspek dan mereka ditahan jam 12.20 tengah hari semalam manakala mangsa dihantar ke Hospital Duchess of Kent, untuk pemeriksaan,” katanya, lapor Harian Metro.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR )