Searching...
Saturday, April 11, 2015
11:46 AM 0

AMBOI @ HANGAT !!! GADIS CELEBRITI NI AMAT SUKA KONGSI GAMBAR PUNGGUNG SENDIRI ...... siapa dia ??? ( 6 GAMBAR )


AMBOI.. pelakon dan penyanyi seksi Malaysia, Kilafairy kini dikhabarkan ‘taksub’ dengan tubuh badan sendiri, betul ke?
Desas-desus mengatakan Kila sekarang suka memuatnaik gambar-gambar yang melentik-lentik.. terutamanya bahagian pinggul.
kilafairy-tayang-punggung-4
kilafairy-tayang-punggung-5

Mana tidaknya, gosip baru-baru ini pun berpunca daripada gambarnya menayang pinggul menawan dan mantap itu sehinggakan ikon fesyen, Wak Doyok mengeluarkan ayat ‘merecik.’ 
Kalau dah semua gambar di laman Instagram nak menonggek bukan Wak Doyok je ‘merecik,’ semua lelaki yang tengok pun boleh merecik!

kila1
Apa pun jika diteliti di laman sosial Kila itu, memang banyak gambar-gambar yang menggoda dan menawan, sampai ada yang kata Kilafairy ni sebenarnya ‘obses’ dengan body cantik dia.
Tapi nak kata apa kan…memang wajah dan bentuk badan dia cantik… itu tak boleh nak nafi.







Bukannya nak menyibuk sentuh pasal isu ini, tapi lumrah jika bergelar artis, semua benda yang dibuat mesti ada yang tak kena.
Kalau bukan artis siapa pun tak peduli kan?
Jadi biarlah dia nak obses dengan diri sendiri ke obses dengan Wak Doyok ke atau diri orang lain, itu hak peribadi anak kepada penyanyi Rohana Jalil itu, kita sebagai peminat atau pemerhati, tengok sajalah diam-diam kalau dah memang ‘rezeki‘ dia nak belanja.



Tapi harus diingatkan juga, kita ini bukan artis barat, aurat yang harus dijaga itu tetap perlu dijaga, kalau boleh jadilah artis yang mempunyai keperibadian diri tinggi dan tahu agama seperti ramai artis wanita sekarang ini, bertudung penuh dan menjaga batas-batas pergaulan walaupun diri seorang selebriti.


SUMBER: MYNEWSHUB.CC

Artikel menarik:

GADIS HANGAT SANGGUP BERFESYEN HIASAN YANG PALING TERUK DAN SEKSI DI DUNIA ( 6 GAMBAR ) 

ALAMAK !!! GADIS PENGANTIN NI SANGGUP BERPAKAIAN LUTSINAR MASA SANDING DI MASJID KINI GAMBAR TERSEBAR ON9  ( 2 GAMBAR ) 

WANITA DIRABA SERTA DIROGOL OLEH SEKUMPULAN LELAKI DALAM KERETA ( 2 GAMBAR ) 

0 comments:

Post a Comment