Searching...
Tuesday, July 14, 2015
1:16 AM 0

HANGAT !!! MAK JEMAH BUAT SANTAPAN ANAK SAUDARANYA ( 2 GAMBAR )


Kuala Lumpur: Seorang ibu tunggal berusia 46 tahun mendakwa menjadi mangsa nafsu buas anak saudara lelakinya sendiri berusia 22 tahun dalam kejadian di sebuah rumah di ibu negara, kelmarin. Lebih mengejutkan, suspek turut membawa rakannya untuk mer@gol mangsa selain merakam gambar bog3l mangsa untuk simpanannya serta mengugut mangsa untuk terus melayan nafsunya jika tidak mahu gambar bog3l berkenaan disebarkan.

Menceritakan semula kejadian malang itu, mangsa dikenali sebagai Siti, seorang pekerja am berkata, dia tinggal serumah dengan anak saudaranya itu sejak kematian suami dua tahun lalu tidak pernah menyangka anak saudaranya itu tergamak melakukan perbuatan itu terhadapnya. Menurutnya, anak saudaranya itu dipelihara seperti anak sendiri. “Bagaimanapun, minggu lalu, saya menemui klip video luc@h dalam telefon bimbitnya dan apabila ditegur dia marah kepada saya sebelum hanya mendiamkan diri selepas itu. “Kelmarin, ketika kami berdua sedang menonton televisyen di rumah, dia yang baru pulang selepas melepak bersama rakan-rakannya tiba-tiba meminta maaf dengan saya atas kelakuannya tempoh hari sebelummembawa air minuman berkarbonat untuk saya,” katanya. Katanya, selepas meminum air yang diberikan anak saudaranya itu, tiba-tiba dia berasa pening sebelum tidak sedarkan diri dan apabila tersedar selepas beberapa jam selepas itu mendapati dirinya berada di sebuah rumah lain dan lebih mengejutkan, dia turut tidur bersama anak saudaranya serta rakan lelakinya. “Ketika itu, baru saya sedar menjadi mangsa nafsu buas kedua-dua lelaki itu dan apabila saya memarahinya, dia menunjukkan gambar bog3l saya yang dirakam ketika saya dalam keadaan tidak sedarkan diri. “Dia turut mengugut saya supaya melayan nafsunya lagi jika tidak mahu dicederakan dan bimbang dengan keselamatan diri, saya membuat aduan di Balai Polis Salak Selatan,” katanya.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR )

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 

0 comments:

Post a Comment