Searching...
Tuesday, July 14, 2015
7:46 AM 0

ALAMAK !!! RAKAMAN 2 GURU BERASMARA SEBELUM NIKAH KINI TERSEBAR VIRAL ( 2 GAMBAR )


 fail di dalam sebuah komputer server milik sekolah telah menemui sesuatu yang amat mengejutkan. Ianya merupakan satu rakaman video dua orang guru paling tegas dan garang di sekolah mereka, sedang melakukan hubungan s3ks!!! Guru-guru itu adalah dari sekolah antarabangsa di sini. Guru lelaki itu digelar 'Voldermort' (watak jahat dalam filem Harry Potter) kerana ketegasannya dan sering memakai pakaian serba hitam, manakala guru perempuan itu pula dikatakan guru paling garang di sekolah tersebut.




Walaupun kedua-dua guru itu memang diketahui berpacaran dan akan berkahwin, hingga kontrak mereka tamat dan meninggalkan sekolah tersebut, video tersebut telah pun dimuat naik ke internet dan ada bekas-bekas pelajar yang mengenali mereka. Video berdurasi 20 minit itujuga tersebut tersebar luas di Facebook.



Video yang dirakam menggunakan kamera yang diletakkan pada tripod, menunjukkan seorang lelaki bog3l dan seorang wanita yang memakai camisole, seluar dalam dan kasut tumit tinggi. Mereka melakukan hubungan s3ks tersebut di dalam bilik tidur. Menurut laporan The New Paper, jurucakap pihak sekolah mengatakan tiada tanda-tanda pecah masuk di dalam makmal komputer IT sekolah, tetapi pihak pengurusan telah dimaklumkan supaya berhati-hati pada masa hadapan.

SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR ) 

GEMPAR @ HANGATTT !!! GADIS NI BERANI BETUL CUBA SUKAN RALLY DALAM KEADAAN BOGEL ( 2 GAMBAR ) 


ARTIS HANGAT NI BERPAKAIAN G-STRING KINI JADI BAHAN BUALAN DI LAMAN SOSIAL ( 2 GAMBAR ) 

0 comments:

Post a Comment