Searching...
Monday, March 3, 2014
8:10 PM 0

Gempar!! Isteri Bunuh , Cincang dan Masak Suaminya Kerana Ingin Poligami (Gambar)

 Zainab berusia 40 tahun telah memasak kurma dengan daging dicincang dari lengan dan kaki suaminya – Pada kira-kira jam 9:30 pagi,Dia menyediakan sarapan rutin untuk Abbas tetapi dia memasukkan sejenis dadah dalam cawan teh. setelah suaminya lali  Zainab membawa tali dan mencekik suaminya hingga mati.
     Dia sangat takut dan tak tahu bagaimana  nak melupuskan mayat suaminya..hingga akhirnya dia terpikir untuk memasak bahagian-bahagian badan suaminya dengan rempah-ratus dan bahan-bahan aromatik bagi membendung bau busuk, Zainab ditangkap setelah jirannya melaporkan perbuatannya kepada pihak polis. Stesen televisyen tempatan juga menunjukkan potongan tubuh Ahmed yang ditempatkan di dalam periuk.
     “Ada dua faktor yang menyebabkan Zainab merancang untuk memasak daging suaminya sendiri. Pertama kerana Zainab ingin menghapuskankan barang bukti, dan yang kedua adalah kerana emosi Zainab yang meledak-ledak. Zainab tentu tersinggung dan amat marah ketika Ahmed menyatakan niat untuk berkahwin lagi dengan wanita lain,” tambahnya.


Perundangan di Pakistan membenarkan setiap suami untuk berpoligami, namun untuk berpoligami, lelaki perlu meminta izin daripada isterinya terlebih dahulu.




Isteri Bunuh, Cincang dan Masak Suaminya kerana mahu berpoligami



Bahagian badan suaminya yang lain yang  belum sempat dimasak disimpan di dalam bekas periuk.


(VEDIO) Lihat pengakuan Si Isteri kepada media


Kejadian ngeri ini memberi pengajaran kepada kita terutama sekali pasangan yang berkeluarga. Walaupun mempunyai masalah keluarga seperti ini dalam rumahtangga janganlah sampai sanggup membunuh


sumber: pakistan news

0 comments:

Post a Comment