Searching...
Wednesday, March 12, 2014
2:17 AM 0

Lelaki, wanita, yakin, dan harus jangan tidak !!!!!

Jika anda seorang wanita , dan tunggal, jadi yang baik, sila ingat:

Dilampirkan berbuat apa-apa hanya untuk mengusik seorang buta yang miskin, walaupun dia telah menyukai anda . Anda tahu, anda akar untuk dia, apa-apa, sekurang-kurangnya untuk sekarang.
Jangan sentiasa memberi anda maklumat yang kembali ke belakang kepada maklumat peribadi anda atau hampir tidak menghantar mesej, membuat pemalas seperti saya.
Jangan bercakap dengan saudara orang lain mengatakan lelaki yang baik atau buruk, kerana dia bukan untuk anda , anda tidak mempunyai hubungan dengan. Mungkin adik-beradik di hadapan anda apabila hampir tidak menjawab, sebenarnya, sudah meletakkan anda longgokan perempuan murahan ke atas.
Berbuat apa-apa tetapi hanya menarik kepada kamu yang kamu tidak samar-samar , jadi anda perlu lelaki sunyi hilang itu?



Jangan hanya mengatakan anda kesepian di setiap selekoh, iri hati orang lain secara berpasangan, seperti apa yang orang lain membayangkan, sebaliknya, juga di Amerika Syarikat Baji berayun kelab malam, pemikiran beliau sosialit itu .
Available meluangkan lebih masa dengan keluarganya, ia terbiar untuk bercakap cukup pantas untuk mencari teman wanita mengejar, sudah tentu, tidak diganggu oleh mereka pada masa kehidupan yang normal .
Jangan mengganggu lelaki itu sebelum ini, walaupun dia telah mengambil inisiatif untuk mengganggu anda , kerana dia tidak mempunyai hubungan dengan anda , mengapa anda mahu penipuan diri sendiri ?!

rdn_4ef98714de6f3

Jika anda seorang wanita , tetapi tidak tunggal, jadi yang baik, sila ingat:

Buat teman wanita atau isteri untuk melakukan sesuatu, melakukan semua hari gila dagelan buddy akar lambungan , bersebelahan dengan lelaki banyak berfikir ini.
Jangan tahu apa-apa membeli-belah lelaki menghabiskan wang, adalah sedikit dari keluarga dan tempat kerja atau sekolah dia, anda tahu bahawa anda wujud dan tidak menjadi beban rumit.
Jangan mengunjungi kelab malam , memakai begitu seksi dalam berayun jalan memprovokasi mata orang lain , selepas semua , anda tidak perlu bergantung kepada bujang itu.
Memotong semua lelaki itu terputus, orang-orang lelaki dipadam samar-samar, tidak membuat diri saya tidak suka berbakti .



Lebih mengambil berat tentang orang-orang tua mereka dan orang-orang tua yang lain, selepas semua, ini adalah masalah anda datang dekad mesti menghadapi , melainkan jika anda memegang bermain fikiran.
Jangan berfikir bahawa lelaki yang bodoh, sebenarnya, di permukaan mereka tidak mengatakan , tetapi fikiran anda bahawa sedikit helah mereka tahu , hanya tidak mengambil berat tentang kehendak anda .
Dengan suaminya atau rakan-rakan teman lelaki mengekalkan jarak yang tertentu, terutamanya seks yang bertentangan, sentiasa membiarkan orang lain merasakan bahawa anda seorang wanita itu, anda tidak boleh kucar-kacir dengan , dan ia benar-benar tidak menciptakan wanita orang lain.
Lelaki perlu hadapi, di hadapan orang luar cuba untuk memberi manusia anda ada ruang dan keyakinan untuk menghadapi dan biarlah dia merasa bahawa anda menghormati beliau.



Jika anda seorang lelaki, dan menikah, maka yang baik, sila ingat:

Adakah apa-apa untuk berayun kelab itu, wanita yang baik tidak selalunya malam kepompong.
Jangan tiba-tiba sahaja beberapa wanita mendampingi samar-samar, pemikiran beliau lembut , sebenarnya, anda orang luar lelaki itu bersemangat.
Tidak terlibat dalam mana-mana berdiri satu malam , pasangan seks dan sebagainya , barangan ini adalah berbahaya dan sia-sia , seperti pembakaran penyakit belakang tahu.
Objek kegemaran Buddy itu dari sudut ini, cuba untuk membenarkan diri mereka sebagai telus , tiada apa yang benar-benar perbezaan yg menggerutu beberapa perkataan.
Tidak tahu sekarang, sekolah-sekolah di gadis miskin berbau bermain-main , melainkan jika anda serius mengenai dia.
Adakah anda tahu semua hari chitchatting dengan teman-teman minum , gadis-gadis tidak sabar untuk melihat seorang lelaki mulia ini.
Saya tidak benar-benar melihat keindahan aliran air liur , hanya bermain-main ! ! !
Mempunyai masa perkara menceburkan diri sendiri, salah seorang lelaki yang tidak tahu punca ia pertama , Apakah jenis barangan A pemikiran gadis .
Jangan melihat seorang gadis cantik seperti orang mengatakan , anda boleh suka berbaloi?



Jika anda seorang lelaki , tetapi tidak menikah, maka yang baik, sila ingat:

Buat seorang lelaki harus lakukan, mengetahui identiti anda adalah tembok, seorang wanita perlu adalah rasa selamat.
Jangan kusut dengan gadis-gadis lain, walaupun bekas isteri kelas , tetapi juga tidak mengambil rasa bersalah yang penting, lelaki , apabila rehat rosak.
Deal dengan hubungan antara rakan-rakan dalam unit , tidak ada hubungan sulit lelaki yang baik.
Tahu apa yang seorang wanita perlu , tidak mampu untuk mendapatkan semua wang dan mempunyai masa untuk menghabiskan masa dengan orang , bercakap dengan orang-orang .
Wanita yang asalnya memadam semua sia-sia 46 , anda bercakap dengan mereka ia tidak penting, kemudian juga .
Berbuat apa-apa di jalan untuk melihat gadis itu, walaupun tengah-tengah keindahan dalam semua orang, tetapi pada orang lain ia seolah-olah adalah untuk memberi diri anda alasan kegelinciran .
Wanita dengan teman wanita mereka untuk mengekalkan jarak yang tertentu, dan tidak seperti wanita mereka disebut apa-apa teman wanita beliau bagaimana tertentu bagaimana orang memberitahu anda ia tidak penting, tidak selalu berfikir cara ini dipanggil hubungan yang baik dengan rakan wanita , selepas semua itu adalah kakak wanita anda , yang dibuat dengan orang-orang seperti anda memikirkan.
Wanita perlu rasa selamat , dan bahawa mereka hidup sehingga ke titik , tanggungjawab dan motivasi diri adalah penting.
Wanita juga perlu menghadapi , bercakap kurang di hadapan orang luar, untuk membuat orang lain merasakan bahawa wanita mereka telah tertakluk kepada perlindungan mereka sendiri, supaya orang lain berasa mendalam bahawa anda adalah seorang lelaki , dia adalah wanita anda, tidak boleh diganti , sama ada.
Tidak kira apa jenis orang yang anda , dalam perkataan : jangan apa yang anda lakukan, orang hidup untuk menjadi sedikit seperti , telah perkara yang mereka sendiri, apa-apa untuk meletakkan " keghairahan " anda penumpuan beberapa , mari perkataan ' yg menggerutu ' dalam badan anda hilang, hanya anda tidak peduli bahawa orang berfikir adalah yg menggerutu .



Lelaki

Anda mempunyai bergaya anda, anda boleh memainkan semua jenis wanita yang melampaui batas. Anda boleh menunjuk-nunjuk di hadapan anda di mana abang anda lagi kakak beberapa. Anda juga boleh bermain dengan perut besar selepas seorang wanita dan hidup tanggungjawab sedikit untuk meninggalkan . Hanya kerana anda seorang lelaki .

Anda boleh meletakkan di dalam hati saya kerana itu cinta dengan seorang wanita, tetapi dalam tangannya memeluk anda berfikir tidak suka wanita lain. Anda sentiasa tidak sampai hati untuk menipu satu sama lain dengan perasaan wanita, hanya kerana anda seorang lelaki .

Dalam sesetengah wanita tidak mendapat masa, anda boleh melakukan semua perkara untuk dia, termasuk mencederakan diri mereka sendiri. Tunggu sehingga bermula cerewet , mereka melihat tidak suka beliau, mereka mencari satu lagi salah satu sebab untuk playboy beliau. Hanya kerana anda seorang lelaki .

Apabila anda tahu mm baru, mm premis adalah muka ini lebih baik. Anda belajar di hadapan beliau mengadu , mengadu tentang teman wanita sekarang tidak faham bagaimana anda tidak tahu anda , tidak menyokong anda, bukan untuk anda. Hanya kerana anda seorang lelaki .

Anda tidak boleh mengiktiraf dua jam di hadapan seorang wanita hanya membuat cinta, dan lupa bahawa anda dengan angin, hujan dua tahun wanita. Anda dilahirkan untuk mencintai segar , anda secara semulajadi rumput sentiasa hijau, jika tidak suka , anda boleh pergi ke tempat tidur dengan dia. Hanya kerana anda seorang lelaki .

Anda mendapatkan digunakan untuk penipuan, biasa dengan menggunakan pembohongan untuk menutup pembohongan lain. Anda suka melihat seorang wanita biasa dengan air mata , tabiat tidak kira kesetiaan kepada bermasalah beliau. Tidak suka , biasa dengan , "anda yang baik, saya tidak layak " untuk obral. Hanya kerana anda seorang lelaki .



Wanita

Anda suka disayangi, seperti mendengar pembohongan, selagi pembohongan untuk memenuhi selera anda. Sentiasa fikir bumi mengelilingi pula sendiri, selalu berfikir dia adalah orang yang paling indah di dunia untuk melihat siapa yang mereka tidak membandingkan diri sendiri. Kerana anda seorang wanita , anda mempunyai hak untuk memiliki .

Anda takut gelap , takut kesunyian, takut tidak ada yang menemani . Menonton menangis Korea, mendengar lagu-lagu cinta sedih sedih, anda sensual dan seksi. Walaupun anda seorang wanita di hadapan orang ramai , apabila mereka terhakis malam, masih sakit. Kerana anda seorang wanita , anda mempunyai hak untuk kesedihan .

Anda selalu berfikir bahawa dia akan menemani anda selama-lamanya , anda sentiasa berfikir dia sangat gembira , anda boleh memerintahkan sikap yang degil untuk mempercayainya. Anda mungkin sensitif , anda akan mengesyaki , anda akan takut, keputusan akhir satu mata , dan mengenepikan persediaan semua. Kerana anda seorang wanita , anda mempunyai hak untuk merasa gembira .

Malah , anda tidak penampilan anda begitu kuat , anda berkata bahawa sebenarnya seseorang, anda boleh hidup dengan baik. Tetapi anda tidak baik, sangat buruk. Anda akan takut kerana gangguan kuasa dan menjerit . Anda akan keracunan tidak berdaya kerana giliran komputer di TV. Anda akan jatuh kerana seseorang untuk makan dan cuba selera makan. Melihat orang lain dalam pasangan, anda hanya boleh tersenyum, orang-orang yang baik, tetapi tidak anda.



Lelaki, wanita

Lelaki , anda membuat yang baik, baik untuk dia, tetapi dia sangat , sangat kecil , angin akan berjalan.

Wanita , boleh kamu ambil, mengambil sendiri, sebenarnya, anda yang sangat kuat , tidak semua orang mendapatkan anda ke bawah.

Man, dunia ini awan yang indah, tidak melihat orang yang dikasihi. Cinta sejati hanya sekali, kalah tidak akan mendapatkan ia kembali.

Wanita , dunia adalah besar, sangat selamat. Banyak yang baik, depan, masa depan akan dapat memenuhi salah satu daripada beliau , yang sangat , sangat baik kepadanya.

Man, tidak hanya pergi dengan emosi selepas beberapa tahun, bahawa dia pernah disayangi benar , begitu mendalam.

Wanita , satu-satunya di dunia ini adalah kekal , persahabatan akan menjadi tua , cinta menjadi , satu-satunya keluarga boleh menjadi kekal.

Lelaki suka seorang lelaki untuk membiarkan dia tahu bahawa wanita dilahirkan makhluk tidak selamat , tidak meletakkan cinta di dalam hati saya , untuk mengambil masalah untuk memberitahunya bahawa anda cinta .

Wanita , dan beberapa lelaki suka bercakap, dan jika dia berada di tengah-tengah malam apabila anda tarik selimut , maka, percaya bahawa ini adalah lebih kepadanya daripada mawar.

Lelaki , sebenarnya, kadang-kadang anda tidak baik , anda masih boleh mempunyai cinta bodoh , cinta.

Wanita , sebenarnya, kadang-kadang anda baik , anda masih boleh mempunyai bodoh tidak menghargai.

Man, jika saya katakan bahawa jika, jika ada seorang wanita yang dia , yang anda suka kehidupan, anda perlu percaya , ia mesti benar.

Wanita , jika, jika ada maka seorang lelaki dapat lihat yang anda lihat ecstasy, atau ketawa kecil , bahawa dia benar-benar jatuh cinta dengan anda.

Man , semua wanita yang kuat, tetapi juga sangat rapuh , setiap wanita adalah unik kristal , sila menjaga sekeping anda sendiri kristal.

Wanita , yang anda mungkin telah menyakiti demikian dan demikian, tetapi jangan takut , jangan putus asa , gelap masih cerah , matahari terbit adalah benar-benar cantik.

Man, kerana anda seorang lelaki , jadi tanggungjawab besar anda, jadi anda beban adalah berat, jadi berkata, ia mesti dihormati.

Wanita , bukan kerana anda seorang wanita pada terlalu bergantung , anda adalah bebas, selama-lamanya. Sedih apabila anda boleh menangis , tetapi menangis , pastikan anda tersenyum.

Lelaki, wanita, dan anda mempunyai kehidupan yang baik. Usaha kebahagiaan.



Sudah tentu, sekarang masyarakat yang terlalu berantakan.

Saya hanya mahu mengatakan bahawa lelaki dan wanita menghargai ia , cinta hanya kehidupan seseorang orang itu, jangan tunggu untuk kehilangan tahu untuk menghargai.

0 comments:

Post a Comment