Searching...
Tuesday, March 4, 2014
3:05 AM 0

Saya Seksiii.... Tapi Takk Liarr....

Syatilla Melvin atau nama sebenar Siti Nur Syatilla Amirol Melvin, 23.



“Saya tak seksi mana pun di luar. Orang tengok saya seksi hanya dalam televisyen mengikut kehendak cerita. Kebetulan saya banyak memainkan watak berimej seksi jadi atas dasar itu orang mengkritik.



“Saya akui ada beberapa pakaian yang seksi di rumah. Saya memang pernah seksi sebelum ini. Tapi saya bukan liar macam itu. Sumpah saya tak minum (alkohol), merokok atau berparti di kelab malam.



“Seksi itu pun dulu sebelum orang kenal tapi sekarang lama-kelamaan saya sedar perhatian makin banyak. Saya berusaha mengurangkan penampilan begitu,” katanya.

Syatilla berkata, penghinaan yang turut dilemparkan kepada ibu bapanya berikutan imejnya yang seksi adalah tuduhan yang tidak relevan.

“Kenapa kena kaitkan ibu bapa saya dalam kes ini? Mereka melahirkan saya jadi sudah tentu mereka tahu siapa diri saya luar dan dalam.



Bagaimanapun, pelakon tinggi lampai itu berusaha memperbaiki kesilapan diri dan berharap masyarakat tidak mudah menjatuhkan hukuman.







0 comments:

Post a Comment