Searching...
Monday, March 30, 2015
8:53 PM 0

ALAMAK !!! GURU KELAS DIPUKUL TERUK DEPAN MURID2 KERNA HUBUNGAN SULIT (2 GAMBAR )

MEXICO – Seorang guru, Marcella Villalpando Tovar, 32, telah diserang dan dipukul oleh seorang wanita dengan ganas di hadapan orang ramai setelah wanita itu, Laelia Paredes Flores, 35, mendakwa dia mempunyai hubungan sulit dengan suaminya.
Laelia merupakan ibu kepada salah seorang pelajar Marcella. Kejadian memalukan itu berlaku selepas Laelia merempuh masuk ke dalam kelas, lalu mula memukul dan menendang guru terbabit di hadapan pelajarnya.
Pada masa sama, guru-guru yang lain hanya memerhatikan kejadian terbabit dan lebih malang ada yang merakamkan insiden berkenaan tanpa memberikan bantuan atau menghentikan pergaduhan tersebut.
pukul
Malah ada suara dalam video berkenaan yang menghasut Laelia supaya terus memukul Marcella selepas mereka diberitahu bahawa guru itu mempunyai hubungan dengan suaminya.

Salah seorang pelajar di dalam kelas itu, Miriam Gracia Adomo, 16, berkata, Marcella mula menjerit dan memaki guru mereka sebaik masuk ke dalam kelas sebelum dia membelasah Marcella.
“Ketika itu saya berlari mendapatkan bantuan guru-guru lain namun mereka hanya memerhatikan sahaja. Ia amat teruk,’’ katanya.
Dalam pada itu, jurucakap sekolah terbabit berkata, satu siasatan penuh akan dijalankan berhubung serangan terbabit .
“Serangan ini berlaku di sekolah kami dan tiada sebarang langkah yang diambil bagi menghentikannya,’’ katanya.



SUMBER: MYNEWSHUB.CC

0 comments:

Post a Comment