Searching...
Saturday, March 21, 2015
10:46 PM 0

KISAH HANGAT DAN BENAR - GADIS CUMA USIA 15 TAHUN DAH TIDURI 30 LELAKI DIKENAL DARI FACEBOOK .... hebatnya tapi benarkah ??? (2 GAMBAR)


GAMBAR HIASAN


Usianya baru mencecah 15 tahun , namun dia mendakwa ditiduri secara rela oleh 30 lelaki yang dikenalinya dari facebook.hanya mahu dikenali sebgai qila . Remja berasal dri selatan air itu mengaku pada mulanya seronok melalui hidup sebagai ‘ playgirl ’ sebelum ditimpa musibah .

Meskipun mempunyai raut wajah sederhana, keinginan untk memiliki teman lelki seperti rakan lain yg berwajah cantik tetp menebal dalam diri . Justeru , tanpa menyiasat latar belakang individu yg mahu mengenali dirinya , dia menerima sesiapa saja sebagai rakan asalkan lelaki .

Mengakui dirinya liar sejak zaman sekolah , anak kelima daripada enam beradik itu mula mengenali arak, dadah dan rokok sejak berusia 17tahun . Bukan tiada yg menegur perbuatannya , namun dia enggan mendengar nasiht dan hanya ikut kepala sendiri.

“ Saya memang menjadikan fb sebagai batu loncatan untk mencari kenalan, terutama di kalangan lelki. Saya akui tidk mempunyai ramai kawn perempuan kerana rimas dan benci dgn sikap penyibuk merka . “ Ketika rkan lain sibuk membuat ulg kaji untk peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) , saya sibuk berpeleseran dan ‘ enjoy ’ degn teman lelki mencari keseronokan dunia ,” katanya ketika ditemui baru-baru ini .

Ketika peperiksaan berlangsung , Qila tidk duduk bersama keluarga , sebaliknya tinggal sebumbung bersma teman lelaki di rumah sewa . Tidak terlintas langsung kerisauan di hatinya kerna keseronokan bersma teman lelki yg dikenali melalui fb membuatkan dia terus hanyut .

“ Seperti dijangka, apabila keputusan peperiksaan diumumkan, keputusan saya tidak memberangsangkan. Namun saya masih tak ambil kisah kerana teman lelaki sentiasa datang silih berganti untuk menemani .

“ Selain memberi wang dan keseronokan , saya menjadi tempat melampiaskan nafsu setiap lelaki yg mahu berkawan . Bagi saya , hal dalam bilik perkara kecil dan bukan masalah besar ,” katanya .
Close

Menurut Qila , sifat cepat bosan menyebabkan dia sering bertukar teman lelki hingga ada kala selepas berjumpa seorang lelki, dia menemui lelaki lain pada hari sama . “ Kegiatan liar saya bagaimanapun berjaya dihidu keluarga, terutama abang yg mengesyaki saya sudah ‘ dijamah ’ lelaki , selain melihat perubahan pada wajah yg mempunyai ‘ mata panda ’ akibat mengambil dadah berlebihan .

“ Mereka bertanya adakah saya mengambil dadah , namun saya tak mengaku hinggalah mereka mengugut mahu menjalankan ujian darah di klinik. Disebabkan tiada pilhan, akhirnya saya mengaku ,” kata ank kepda pekerja kilang ini . Qila berkata, selepas keluarga tahu apa berlaku, mereka menangis dan terkilan dengan sikapnya . Bagaimanapun , dia bernasib baik kerna tidk dibuang keluarga , sebaliknya dihantar menjalani pemulihan di sebuah rumah perlindungan untuk gadis bermasalah .

“ Selepas ini , saya berjanji akan mengubah hidup dan membantu ibu mengusahakan perniagaan jahitan langsir dan pakaian ,” katanya yang kini menghidap ketumbuhan di rahim.




SUMBER

0 comments:

Post a Comment