Searching...
Thursday, March 19, 2015
4:03 PM 0

AMBOI !!! SUAMI SEMPAT RAKAM ISTERINYA SEMASA BERZINA DENGAN LAKI LAIN ( 2 GAMBAR + 1 VIDEO )

GAMBAR HIASAN


Seorang isteri hanya tertunduk dan menutupi badannya dengan selimut apabila suaminya bersemuka semasa berselingkuh atau berlaku curang. Wanita tersebut juga tidak melawan ketika suami memakinya dengan kata-kata kasar.

Dengan nada suara yang kuat dan kesal, suami meneriaki isterinya, "Bagaimana rasanya bercinta dengan lelaki itu, pelacur!"

Tidak cuma berhenti sampai di situ, lelaki tersebut juga melaporkan perbuatan isteri kepada mertuanya. "Saya juga sudah menghantar SMS kepada bapa kamu!".

Tidak hanya memaki pasangannya, lelaki tersebut juga memaki lelaki berselingkuh dengsn isteri yang diketahui bernama Joe. Keduanya ketahuan selingkuh di sebuah hotel di AS.

"Hey Joe, kamu meniduri isteri saya..."

Perselingkuhan keduanya dirakam oleh suami yang kemudian dimuat naik ke YouTube. Video berjudul 'o weeeeeee' tersebut dimuat naik pada Rabu (11/3). Sejak dimuat naik dua hari lalu, video berdurasi 56 saat tersebut telah ditonton sebanyak 200,558 kali.

Hal-hal begini begitu lumrah di AS. Penyakit-penyakit sosial ini terus diimport masuk samada disedari atau tidak, ke negara-negara membangun seperti Malaysia dan yang sepertinya. 

Di situlah pentingnya agama Islam sebagai benteng ketahanan dari gejala keruntuhan moral yang akan merugikan negara dan bangsa.  Rugi di dunia dan akhirat. 






0 comments:

Post a Comment