Searching...
Saturday, April 11, 2015
12:21 PM 1

HANGAT @ GEMPAKKK !!! MUKA JER SEMPOI DAN CANTIK TAPI SEBENARNYA EMM.... ( 3 GAMBAR )

Seorang pengguna Facebook bernama Aurah FJ‎ (Ni link fb dia) telah upload gambar gadis dipercayai kaki penipu berikut maklumat yang dikongsikan


Salam semua. Disini saya ingin berkongsi penipuan pembelian online melibatkan pembelian tudung Aidijuma dari Noor Shazwani @ Princess Sania. Beliau masih berhutang RM249 dengan saya dah telah byk kali mungkir janji dan menipu dlm transaksi.

Setiap kali dia kata dah transfer refund, tapi duit tak masuk-masuk. Pernah sekali saya tunggu dia di KL kata kakak dia nak dtg refund namun habuk pun tak ada. 6 jam saya bazirkan masa saya menunggu di KL akhirnya jadi mangsa penipuannya.

Call tak pernah angkat. Telah hampir sebulan saya ditipu dgn mcm2 alasan bodohnya. Saya dibudak2an. Sekejap kata mak meninggal. Sekejap kata dah terpakai duit. Sekejap kata kakak dah transfer, sekejap kata dia dah transfer, sekejap kata tunggu gaji. Mcm2.

Nak cerita pun malu. Hari demi hari kata nak refund sampai skrg pun belum langsai. Saya dah melaporkan pada suaminya tetapi tiada tindakan. Semua bukti transaksi ada pada saya. Semua transaksi bank kedalam akaun beliau juga ada dlm simpanan saya. Kawan2 disini jaga2 sampai ditipu olehnya. Sapa yg kenal dia boleh beritahu dia saya dah up maklumat ni. Harap maklum. Wasalam.

" Bertudung Tak Semestinya Baik, Tapi Yang Baik Tak Semestinya Bertudung "




1 comments:

  1. Tag line salah sikit 2..bertudung tak semestinya baik, TAPI YANG BAIK ITU SEMESTINYA BERTUDUNG..ISLAM TAK BERTUDUNG TAK BAIK LA SEBAB BERANI LANGGAR PERINTAH ALLAH..

    ReplyDelete