Searching...
Thursday, April 9, 2015
9:10 PM 0

KISAH SEDIH !!! AZRINAZ MAZHAR DICERAI OLEH SULTAN BRUNEI OLEH SEBAB ..... ( 10 GAMBAR )



Photobucket
Kisah Azrinaz Mazhar Diceraikan Sultan Brunei. You Won’t Believe of What She Did?
Sambungan dari entry Azrinaz Mazhar Diceraikan Sultan Brunei Talak Satu | Anak-Anak Menjadi Mangsa agak terkejut dengan komen yang diberikan di entry itu. Komen oleh Anonymous dan sesetengah pengomen yang lain. Saya andaikan pengomen ini datangnya dari :

Brunei dan Malaysia based on Histats ini

Inilah antara komen mereka Kenapa/Sebab/Punca  Azrinaz Mazhar diceraikan Sultan Brunei :

1) Anonymous said…

Tak kesian pun.. she deserved it.. after all the prosperity were given to her..itu lah… Allah nak tunjuk niat sebenar seseorang itu. Tak bersyukur atas limpah yg diberi… you wont believe of what she did.
2) Anonymous said…
jgn hina sultan kmi.kmi sndiri nda penah hina bginda..ceta cerai ne kmi lbih tau n yg lbih tahu Allah n sultan ja lh..bkn nya sultan brunei mngabai kn tanggung jwb..jgn lh tamak klu kawin sma kerabat..anak2 dia ttap lh ada nafkah,nda lh sultan kmi 2 jahil dlm agama. k peace no war please..nnti2 kmu tau lh ceta nya nnti 2..
3) suria said…
actually aura-aura cerita tentang azrinaz dah memang heboh kat brunei since early this year… diorang tak berani cakap cuz kat brunei ahli KDN tak kasi sebar2x cerita.. so banyak spekulasi keluar..entah mana betul mana salah.. but bila ada pengumuman di buat kat tv brunei.. orang brunei dah memang target sultan nak umum tentang cerai cuz heboh kat fb and twitter before berita di siarkan pukul 8 semalam
some said, azrinaz copy tandatangan sultan, curi barang kat istana, tamak, ada scandal dengan someone.. but biasalah cerita2x orang.. tak tau mana yang betul
4) Anonymous said…
dengar citer bekas isteri gila harta & mengambil brg tanpa izin sbb tu Sultan tak suker..
Saya tidak berani untuk membuat andaian.  Sebagai seorang Sultan/Pemerintah negara saya rasa dia tentu ada sebabnya yang tersendiri. Lambat laun perkara sebenar akan diketahui juga kan bak kata pepatah Bangkai Gajah tidak dapat ditutup dengan nyiru. Jadi, kita tunggu dan lihat la saja.

Bukan mudah menjadi seorang sultan .Walaupun kaya,mewah dan semua kemahuan dipenuhi, namun semua perkara juga menjadi bualan.
Tidak mudah juga menjadi Isteri kedua Sultan. Banyak peraturan yang perlu diikuti. Saya tidak mahu menuding jari kerana tiada bukti yang sah siapa yang betul ataupun salah. Wait and See, kebenaran dan sebab sebenar pasti muncul nanti.
Kita dengar kisah Isteri kedua Sultan Brunei diceraikan namun kita mungkin tidak sedar apa kisah duka saudara mara atau jiran sebelah rumah.

baca link di bawah kalau nak tahu

walau apa pun cik puan sangat penyayang orgnya

baca di bwah

Azrinaz%2BMazhar%2BHakim.jpg

Walaupun kejauhan bekas personaliti TV Azrinaz Mazhar Hakim sempat meluangkan masa bertemu kedua-dua anaknya iaitu Pengiran Muda Abdul Wakeel dan Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah.


Kami lihat menerusi instagram miliknya baru-baru ini mendapati Azrinaz memeluk erat kedua-dua anaknya dalam keadaan yang gembira dan senyuman yang melebar.

Telatah anak-anaknya juga membuatkan ramai ‘followers’ yang memberi pujian dan mengatakan Azrinaz seorang ibu yang penyayang dan ‘look stunning’.

Ada juga yang mendoakan kesejahteraan anak-anaknya agar dapat meneruskan kehidupan dengan harmoni dan bahagia.

Jadi dengan kesempatan ini, jom kita lihat beberapa keping gambar yang dikongsikan oleh Azrinaz, wajah terbaru anaknya itu - Murai Batu.

0 comments:

Post a Comment