Searching...
Sunday, February 16, 2014
6:49 PM 0

Polis menutup restoran untuk menjual daging MANUSIA

Menurut media British melaporkan pada 12 Februari, barat daya Nigeria Anambra Polis Negeri baru-baru ini menjalankan pemeriksaan mengejut, juga mendapati restoran jualan terbuka daging manusia.

Human Flesh Selling

Pada masa ini, restoran ini telah diperintahkan untuk ditutup, termasuk pemilik restoran yang ditangkap, termasuk kakitangan 11 seseorang.

Apabila polis menyerbu didapati di menu restoran sebanyak hidangan yang dipanggil "kepala panggang" dan mendapati di tempat dua kepala berdarah pembungkusan selofan. Di samping itu, polis turut merampas semasa mencari dua AK-47 senapang, pelbagai senjata, peluru dan beberapa telefon bimbit.

Seorang penduduk tempatan berkata restoran sering dikunjungi oleh beberapa orang yang jahat, jadi dia dijual daging manusia untuk restoran yang tidak terkejut. Pengendali restoran tidak diketahui "manusia" perniagaan lebih lama.





Ia melaporkan bahawa di hadapan anggota kultus Nigeria mempunyai laporan kanibalisme, tetapi restoran ini masih terbuka jualan daging manusia Nigeria laporan pertama kali muncul.

SUMBER: Penang Lang

0 comments:

Post a Comment