Searching...
Wednesday, February 26, 2014
6:16 PM 0

Cuckolding fetish: Apabila Isteri Menipu Anda Hidup Anda Pada

Sesetengah suami suka menonton isteri-isteri mereka menipu. Selamat datang ke ' cuckolding ,' fetish pantang yang jauh lebih biasa daripada yang anda sangka.

Bayangkan mendengar bisikan isteri anda di telinga anda , memberitahu anda semua perkara yang nakal dia dengan partner di tempat duduk belakang kereta anda. Bukannya mendapat cemburu , ternyata anda pada. Mungkin anda menikmati idea bagaimana wajar isteri anda. Atau mungkin anda ingin menonton semasa dia menipu kepada kamu, mengejek anda , memaksa anda untuk melibatkan diri dalam cara menghina. Selamat datang ke " cuckolding ," fetish pantang yang jauh lebih biasa daripada yang anda sangka.

Dengan definisi, sudah tentu, Cuckold yang adalah " suami kepada wanita penzina. " Fenomena itu sendiri adalah sesuatu yang baru (lihat karya-karya Shakespeare atau Chaucer ). Ia juga mungkin dianggap sejagat, sejak berpuluh-puluh bahasa mempunyai istilah yang merujuk kepadanya. Cuckolding fetish hari ini, bagaimanapun , mengambil penipuan dan pengkhianatan daripada menipu - kedua-dua pasangan berada dalam pada rahsia.

Walaupun rata-rata orang mungkin berfikir idea berkongsi pasangan adalah ngeri , yang NASCA ( Amerika Utara Swing Club Association) menganggarkan bahawa sekurang-kurangnya 15 peratus daripada pasangan suami isteri telah memilih untuk gaya hidup raksasa itu. Walaupun berayun adalah tidak tepat cuckolding , idea sengaja berkongsi rakan kongsi kekal. Menurut Dr Paul Abramson , seorang profesor psikologi di UCLA dan penyanyi utama daripada Menangis 4 Kafka , " hubungan tradisional heteroseksual Amerika dibina di atas monogami. Cuckolding itu akan menjadi hubungan bunuh diri. Tetapi untuk hubungan yang mempunyai sempadan yang berlainan , kesan mungkin remeh. "Dia mengatakan bahawa jika 50 peratus daripada semua perkahwinan berakhir dengan perceraian, cuckolding tidak boleh menjadi satu-satunya perkara yang perlu dipersalahkan.



Menurut Kajian Sosial Ketua dijalankan oleh Pusat Penyelidikan Pendapat Kebangsaan, 19 peratus lelaki dan 14 peratus wanita mengakui (perkataan utama: mengaku ) untuk mempunyai hubungan sulit luar nikah . Mereka statistik membuat akal memandangkan populariti laman web seperti menipu AshleyMadison.com yang mendesak lebih daripada 8 juta ahli (yang secara kasar kira-kira 2.5 peratus daripada penduduk Amerika Syarikat ). Teknologi, sudah tentu, menjadikannya lebih mudah untuk mempunyai hubungan bijaksana .

Ambil rabuk , terbaru kegilaan hook-up . Memuat turun aplikasi, mencari orang dalam lingkungan tertentu , dan sapu kiri atau kanan berdasarkan sama ada anda berfikir orang yang menarik. Walaupun jumlah sebenar Panggilan mengarut yang dihasilkan oleh rabuk adalah mustahil untuk pin bawah , pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif rabuk Sean Rad memberitahu TechCrunch bahawa saksi app 3.5 juta perlawanan bersama-sama dengan 350 juta swipes sehari. Dan berapa banyak dari orang-orang sudah berada di dalam hubungan? Kafir tidak selalunya kematian hubungan. Bagi sesetengah orang, ia seolah-olah bunga api .

Kafir tidak selalunya kematian hubungan. Bagi sesetengah orang, ia seolah-olah bunga api .
Ada yang percaya bahawa cuckolding adalah benar-benar hanya kafir terdedah. Dalam beberapa cara, ia rempah sehingga kehidupan seks tanpa rasa bersalah ditambah menipu. Walaupun fetish ini bukan untuk mereka yang tidak selamat, ia sudah tentu bukan untuk monogamists . ( Ia pasti tidak bagi saya. )

Isadora Almen , psychotherapist dan papan sexologist disahkan berlesen, mengatakan bahawa fenomena Cuckold yang tidak dapat dijelaskan apa-apa lebih daripada keinginan seseorang untuk blondes bosomy atau yang spanked . Ia merupakan satu kekusutan individu, salah satu yang dia telah menjawab soalan mengenai sejak tahun 80-an . Almen berkata seorang lelaki tidak akan berasa seperti dia adalah mangsa. Sebaliknya, dia mungkin merasakan bahawa dirinya Beliau menambah amaran "terutamanya murah hati untuk melihat kepada keseronokan wanita itu. ": "Saya tidak akan mengesyorkan ia sebagai ahli terapi seks untuk spicing sehingga kehidupan cinta seseorang. Ia boleh membawa kepada cemburu dan kebencian . Ia agak luar sana bagi kebanyakan orang dan dalam banyak kes ia wanita itu yang geram dan tidak sesiapa yang kekusutan itu. "

Ia tidak selalunya tentang bertindak keluar fantasi , kadang-kadang ia cukup untuk hanya menonton . Min Cuckold adalah tertinggi pengeluar jualan DVD dan pengarah Glenn Raja telah pernah dikeluarkan. Raja berkata orang yang bosan dengan seks biasa. " Cuckolding merupakan satu cara untuk menghina hamba atau meneroka seksualiti, " katanya. " Kafir hanya melaksanakan perbuatan fizikal menipu pada pasangan anda. Anda boleh mengatakan walaupun, kafir yang merupakan salah satu cara untuk Cuckold yang tunduk patuh . "

Perbuatan cuckolding sering boleh difailkan di bawah tab dominasi wanita, seperti yang terbukti dalam siri Raja . Terdapat tiga jenis lelaki cuckolded : yang tunduk patuh , terpaksa dwijantina dan voyeurs . " Submissives ke dalam penghinaan, " kata Raja. "Mereka angan yang dihina dan dimalukan oleh seorang wanita cantik. Kedua , anda perlu lelaki yang mahu ditolak ke dalam meneroka fantasi gelap mereka: terpaksa Biseksualitas . Mereka mahu ditolak oleh perempuan simpanan mereka ke dalam melakukan perkara-perkara yang mereka tidak akan lakukan, seperti menyembah lelaki lain. Kemudian akhir sekali, kita mempunyai voyeurs , yang hanya menikmati menonton kekasih mereka mendapatkan pleasured oleh lelaki lain. Dan untuk mengambil langkah seterusnya , bagi mereka lelaki tua yang membesar di Selatan, menonton wanita anda melakukan hubungan seks dengan seorang lelaki hitam adalah benar-benar mengejutkan. "

Jika cuckolding hanya kekusutan yang lain, seperti BDSM , mengapa begitu ramai menjauhkan diri dari yang pernah menyebut ia ? Almen mengatakan ia benar-benar semua dalam takrif. " Cuckolding sentiasa mempunyai dengan itu, unsur malu, " kata beliau. " Ia benar-benar menunjukkan jari malu pada seorang lelaki yang wanita akan pergi di luar hubungan. "


SUMBER

0 comments:

Post a Comment