Searching...
Wednesday, February 26, 2014
11:53 PM 0

Mohon Sebarkan! Gadis Ini Dikehendaki! Ganjaran RM20,000

salam dan selamat sejahtera

mungkin ada di antara kalian yg telah lihat posting saya sudah tersebar luas di merata tempat (maybe 1 Malaysia) tentang isu hadiah RM20K yang ingin saya tawarkan jika mendapat kembali kerugian saya sebanyak RM180K. Suka saya sahkan bahawa posting itu benar. 

Apa yang saya mahukan hanyalah keadilan untuk diri saya. saya ingin menuntut hak saya kembali dan sila ingat bahwa GANJARAN SEBANYAK RM20K ITU HANYA AKAN DIBERIKAN SELEPAS SAYAwanteMENDAPAT KEMBALI RM180K TERSEBUT. Saya juga mahukan penyelesaian secara aman setelah hampir 2 tahun menunggu dan memberi peluang kepada penipu untuk membayar balik kesemua wang saya. Malangnya saya tidak nampak ape2 effort dari pihak beliau maka dgn ini setelah menunggu selama 2 tahun maka saya tuntut kembali hak saya ini.
untuk makluman semua, kes saya hanya kecil saja jika dibandingkan dengan beberapa kes baru (dalam pemerhatian polis) yg melibatkan jutaan ringgit. ingin saya tegaskan lagi sekali kes saya hanya kecil sahaja
kes ini melibatkan penipuan dalam urusan pembelian kereta mewah pada tahun 2012 iaitu pada Feb-May 2012. Report polis telah dibuat pada June 2012 (no report 004574/12) dan kes ini sudah tergantung hampir 2 tahun.
saya memohon pada mereka yang nak share reward saya tlglah post betul. saya bukan kepala gangster nak pukul2 atau culik2 orang. saya nak duit saya kembali secara aman dan sudah cukup la saya dpt wang sy kembali maka saya akan maafkan anda dunia akhirat (walaupun yang lain mungkin tak memaafkanmu)
kepada mereka yg nak membantu ucapan terima kasih saya ucapkan tapi igt jangan menggunakan sesuatu yg bertentangan dengan etika islam dan undang2 negara kerana saya tidak mahu bertanggungjawab atas apa2 yg kalian lakukan yg salah di sisi undang2.
semoga Allah mempermudahkan urusan kalian semua. Last but not least, masukkan duit tu ke dalam akaun saya atau kalian bleh kutipkan utk saya dan saya akan reward on the spot
DAPAT 180K DULU BARU DAPAT 20K YE 

0 comments:

Post a Comment