Searching...
Wednesday, February 19, 2014
10:49 PM 0

"Dilihat merah" tekanan tidak tertanggung untuk membunuh diri

Malam perkahwinan kerana isterinya "dilihat merah" tekanan tidak tertanggung untuk membunuh diri.

download

Tetapi juga tidak faham bagaimana Laotai anak muda bagaimana untuk mengatakan menjauhkan diri, tetapi tiba-tiba memberi "senarai kematian" ini salah satu komen yang terbaik, ternyata menjadi " suami perawan . "

12 Februari, pemberita melalui pemahaman yang mendalam , cuba untuk memulihkan kebenaran.

Percanggahan : Dari awal perkahwinan

Laotai mengimbas kembali, anak perempuan dan anak Lee ( nama samaran ) adalah kawan sedarjah. Di sekolah , kedua-dua mula cinta . Selepas tamat pengajian, mereka telah berjaya memasuki SOE . Pada tahun 1994 , kedua-dua berkahwin.

Tidak lama selepas berkahwin, Lee mula sering tidak pulang ke rumah, iaitu, sejak itu , anak perempuan saya sering Lehi cedera. Pembentukan keluarga yang tidak mudah, dia memujuk kedua-dua untuk hidup dengan baik , Lee juga menulis jaminan tidak lagi bermain isteri.

Pada tahun 2011, Zhang Li yang dua Pengarah pembedahan resection tumor di hospital, tetapi Lee difikirkan dia sebagai alasan untuk membelanjakan wang.

Sebelum 2013 Spring Festival, Zhang Li dimasukkan ke hospital lagi, kali ini untuk mengesan payudara, dan dengan insurans kesihatan mereka sendiri melakukan pembedahan .

Pada bulan Mac, mengalami kehidupan diseksa Zhang Li memfailkan perceraian. Kemudian, Lee berkata tidak mahu perceraian. ZHANG kos perubatan lewat juga memerlukan banyak wang, tetapi enggan membayar suaminya Lee.

Dalam keadaan terdesak, Zhang Li itu perlu dikenakan melalui gaji mahkamah Lehi ini . Lee tidak berpuas hati, Zhang Li dirujuk unit, bahawa dia Sham pembedahan. Selepas pengesahan, walaupun Lee Zhang Li pembedahan sham menghilangkan keraguan , tetapi masih fikir dia telah membelanjakan wang .

Pengantaraan: jaminan

Difahamkan , Zhang Li dan Lee telah mengendalikan pengantaraan perceraian adalah kayu putih mahkamah angin.

12 Februari, wartawan dari angin dan mengatakan bahawa hakim-hakim Fan mahkamah , pasangan percanggahan dalam, ditambah Lee kad gaji telah tangan ZHANG , Lehi ada wang di luar hiburan, dua pertikaian sebelum untuk menceraikan . Pada masa itu, Zhang Li keadaan yang serius, hanya berbaring di atas bangku mahkamah. Selepas pengantaraan, kedua-dua, walaupun tidak bercerai, tetapi Lee masih enggan untuk membayar doktor, telah dilakukan gaji Lehi . Apabila mediasi, kata Zhang Li Lee melanda kerap, dan memang ada " jaminan tidak melanda Lee Zhang Li . "

Knot : Isteri lakukan selaput dara

Jadi, pada akhirnya isterinya melakukan sesuatu yang salah , jadi tidak mempercayai Lehi dia?

Laotai berkata , pada mulanya, tidak ada yang tahu mengapa begitu ganas Lehi, Lehi dan kemudian dirujuk kepada unit Zhang Li , hanya memberitahu kebenaran, dia percaya anak perempuannya yang tidak sah.

Dia keliru, Zhang Li kepadanya pada apa-apa objek, kanak-kanak tidak adalah yang dia berada di ? Untuk menjelaskan perkara, dua ujian darah , jenis darah semua di . Walau bagaimanapun, walaupun untuk membuktikan bahawa anak itu adalah sendiri , Lee masih tan bata.

Selepas disoal siasat, Lee akhirnya mengatakan hati tidak berpuas hati , dia tidak fikir selaput dara isteri tidak setia kepadanya. Walau bagaimanapun , dengan mengambil kira ZHANG mengapa tidak "melihat merah", yang tidak tahu , Zhang Li sendiri adalah sebab-sebab yang tidak diketahui.

Selepas mendapat tahu bahawa beberapa senaman berat juga boleh menyebabkan pecah daripada selaput dara , seperti menunggang basikal dan sebagainya. Laotai kata Zhang Li sering menunggang motosikal , juga pergi ke laut sekali selaput dara itu kemungkinan besar disebabkan oleh pecah .

Polis: Tidak termasuk kayu putih jenayah

Laotai kata Zhang Li telah cuba untuk menyelamatkan perkahwinan beliau , December 9 , 2013, dari dia Zhizou 200,000 yuan, kata Li Hai untuk membeli sebuah kereta, dia tidak akan menjadi masalah demikian.

" Saya tidak pernah terfikir , tidak terlalu panjang, sebenarnya datang kematian anak perempuannya. " Laotai sedih untuk mengatakan , December 23 , 2013, Lee dipanggil untuk mengatakan bahawa dia dan Zhang Li dan berjuang , menendang pintu yang tidak baik, jadi dia bergegas ke rumahnya.

Laotai berkata anak perempuannya rumah kepada sekurang- paling dalam jarak 20 minit pemanduan , tetapi ke rumahnya dan melihat dia berbaring di atas katil , badan telah mula keras. Lee menjelaskan, Zhang Li adalah lantai melompat beliau. Beliau dikejarkan ke pihak polis , mereka memanggil nombor 120 kecemasan.

Dalam temu bual itu , Laotai satu " sijil kematian ": pada pukul 11:00 pada 23 Disember 2013, Longgang Biro Keselamatan Awam menerima laporan , berkata daerah mempunyai penduduk yang jatuh. Selepas kejadian, si mati yang bernama Zhang Li, 41 tahun . Tetapi juga oleh bedah siasat , mengesahkan Zhang Li meninggal dunia akibat kejatuhan yang tinggi, tidak termasuk kayu putih jenayah.

Hari ini, Zhang Li telah dibakar. Laotai berkata: " 26 Disember 2013 , saya bersetuju dan Lehi , rumah Lehi mengenai hotel untuk membuat tugasan berikut : dua hartanah, Lee meninggalkan seorang anak perempuan, satu untuk dirinya sendiri , dan saya anak-anak dan isterinya melepaskan tugasan untuk mengambil saya $ 200,000, selepas perbincangan juga dibuat peruntukan yang jelas di mana 150,000 kembali kepada saya, sebagai anak perempuan 50,000 pengebumian lain dua pihak telah menandatangani perjanjian itu. "

Laotai menyejukkan berkata : "Walaupun anak perempuannya kiri, Lee mendedahkan sebarang tanda pasangan bersama kasih sayang, tetapi biarlah kita sebagai ibu bapa menggali pengebumian ini."

" Filem" kekeliruan? Buatan manusia !

Berkahwin dengan isteri, tidak ada " melihat merah" , ia mendapati wanita itu sebelum perkahwinan kafir, atau mengesyaki bahawa kanak-kanak tidak salah satu daripada mereka sendiri , supaya pertengkaran selama bertahun-tahun dan akhirnya membunuh . Bercakap di sini , saya tidak boleh tetapi amat sedih dengan kematian seorang wanita, tidak boleh tetapi untuk kebodohan dan kejahilan suaminya amat indah.

Tidak hairanlah mereka wanita pelacuran , untuk bertemu dengan beberapa orang ramai keinginan alternatif Dara, orang-orang yang sebenar, dengan darah merpati untuk memperdaya juta " kesucian " yuran. Tidak hairanlah bahawa wanita muda tersandung semula melakukan "manusia ", yang akan menjadi selaput dara. Ia adalah kerana ideologi masih kekal suami etika feudal yang akan berada di tengah-tengah " ditanam" dara, " berkembang" hidup diputarbelitkan.

Dalam era feudal kejahilan , malam perkahwinan pengantin perempuan adalah memberi perhatian kepada "melihat merah". Bertemu dengan belacu merah, adalah untuk membawa ia sehingga menunjuk-nunjuk. Ia membuat pelepasan sulung , membuat suami saya bangga, kerana ini akan menjadi perempuan yang terpelihara kehormatannya , dan penonton dihormati . Pada masa itu , wanita itu menutup dua langkah pintu, tidak menunggang basikal atau tidak suka Slap pergerakan bilik kebal garpu , telah ditahan di bangunan yang kecil, perkhidmatan pembantu rumah yang lain, menyentuh aliran kecederaan darah, sangat ia tidak mudah, apatah lagi akan mencederakan selaput dara.

Walau bagaimanapun , masyarakat moden , wanita dan lelaki yang terlibat dalam pelbagai kerja seperti mengangkat berat , melompat , menunggang kuda , mengamalkan seni mempertahankan diri, dan ini akan membawa kepada pecah yang selaput dara , pendarahan malam perkahwinan sahaja, untuk menentukan sama ada pengantin perempuan adalah seorang dara, adalah sangat tidak saintifik. Yang terhasil syak syak wasangka, lebih jahil.

Filem A, dimusnahkan mencintai dua orang , memusnahkan rumah, membunuh kehidupan , sakit dalam " filem" adalah bencana buatan manusia yang disebabkan oleh kekeliruan , saya mahu memujuk mereka lelaki sebenar yang berat dengan emosi, memahami betul cinta perkahwinan, saling mempercayai dan percaya dalam bidang sains, tidak paranoid, tidak kerana kejahilan tetapi akan menjadi komedi tragis.

SUMBER: PenangLang.net

0 comments:

Post a Comment