Searching...
Thursday, February 27, 2014
8:30 PM 0

"TELUR MASAK " tersumbat di bahagian bawah wanita hingga ke Hospital !!!

Doktor mengeluarkan telur penuh daripada seorang wanita telanjang. Apabila Shanghai Sepasang pecinta muda berusia 20-an awal penyayang , merangsang mengejar lelaki itu, mengatakan bahawa tubuh wanita lebih rendah disumbat telur masak, maka kaedah ini tidak boleh mengeluarkan letih, tergesa-gesa pagi bersebelahan dengan hospital.

Ia melaporkan bahawa apabila sepasang kekasih muda doktor , orang yang disebut teman wanita abdomen berat beliau , rasa badan asing, minta doktor anda , bantulah kami . Selepas itu , doktor dari faraj wanita , keluarkan telur masak.

1922121_10152228231489025_2116088563_n_副本
GAMBAR: TELUR MASAK

Di bawah mempersoalkan doktor, ia memberitahu seluruh kisah pecinta muda : dua asal penyayang pada waktu malam sebelum ini, sesuka hati lelaki itu, mahu meneruskan rangsangan alternatif , mereka meletakkan telur disumbat teman wanita telanjang . Walaupun wanita itu berasa pelik , tetapi dalam teman lelaki tidak menolak permintaan yang berulang . Walaupun itu, telur pergi ke dalam, tidak boleh dikeluarkan. Mereka memerah oleh, melompat, sudu, penyepit digunakan, masih tidak berjaya.

Hospital pakar sakit puan Guo Xinxin bermakna , nasib baik Walaupun telur masak, dikupas, dan in vivo integriti morfologi. Tetapi jika tidak segera dikeluarkan, suhu badan pada 36 ℃, telur sangat mudah rosak , ditambah lebih daripada bakteria faraj, cendawan akan berlaku dengan cepat , menyebabkan jangkitan.
Doktor juga diingatkan, perlu keadaan tertentu, kita mesti segera ke hospital, tidak perlu diri mereka sendiri.



SUMBER: PENANGLANG

0 comments:

Post a Comment