Searching...
Thursday, February 27, 2014
9:00 PM 0

Gadis 17 tahun dibunuh oleh bapanya kerana dia tidah memanggil ayah sejak 3 tahun yang lalu

Isterinya berkata, suspek telah mengancam pertengkaran suaminya dengan minum mereka, "Anak perempuan dibakar"

Suami pulang dalam keadaan mabuk dan memukul isterinya bersumpah, isterinya tidak tertanggung keganasan rumah tangga tempat tinggal dengan seorang anak lelaki berusia 5 tahun meninggalkan rumah, meninggalkan anak perempuan sulung berusia 17 tahun di rumah kerja rumah. Teka bapa mabuk benar-benar meletakkan pada 3 am rumahnya api, jiran masa yang singkat cuba untuk memadamkan api,  bapa berjaya diselamatkan oleh jiran, anak perempuannya telah dibakar hidup-hidup.

February 16, Nanhai Dali hubungan manusia sejak tragedi ini berlaku. Pada masa ini pihak polis kerana disyaki membakar mengesyaki penahanan jenayah Liu Mouhua, kes itu adalah di bawah siasatan lanjut. Tragedi meninggalkan kita dengan banyak soalan, sama ada ia adalah bapa kepada ubat tahan sakit, mendakwa kehidupan anak perempuan berusia 17 tahun? Selepas kebakaran, jiran mengapa hanya menyelamatkan seorang bapa mabuk, anak perempuan mengapa ia juga tidak terlepas?

Penyiasatan oleh wartawan, bilik kejadian pada BAN atas, jiran bergegas ke tempat kejadian menyelamat memegang pili bomba, tidak berdaya, sama ada tiada air dari pili bomba, atau air hanya berlangsung kira-kira 20 saat.

Insiden itu:

Anak perempuan bapa tinggal untuk membakar rumah

Nanhai Daerah Foshan City, Bilik 803, Bangunan D2 Royale menutup pintu, pintu luar dan tingkap hitam jubin porselin, meninggalkan jejak bunga api salai. Ini adalah tingkat atas bangunan yang paling sejarah tersendiri ini, 16 Februari awal pagi dalam kebakaran di dalam bilik, supaya gadis itu berusia 17 tahun meninggal dunia .

Isi rumah dengan bangunan menyaksikan api, berkata kebakaran itu berlaku pada pukul 3 pagi, tidur jiran boleh mendengar seseorang menjerit meminta pertolongan. Selepas tinggal di tingkat 5, isteri Wu dengan segera bangun untuk menyambut polis, dia segera bergegas menaiki tangga untuk menyelamatkan orang, datang ke bilik api, dia mengecil mata dan air mata untuk  menarik diri. Jadi yang terlibat dalam membanteras jiran Malangnya, walaupun ia telah "mendengar seorang wanita bernama beberapa kali," tetapi masih tidak diselamatkan, Liu Mouhua huei anak terperangkap di dalam bilik, dibakar hidup-hidup.

Huei berumur 17 tahun, di Dali  High School. Rakan sekelas beliau berkata, memakai sepasang cermin mata huei hari bekerja, prestasi akademik yang cemerlang.

sebab:

Mabuk dengan merajuk isterinya

Menurut huei sepupu diperkenalkan petang Liu Mouhua bacchanal mabuk, isterinya Li Mouxia berjuang yang selepas itu, anak perempuan dan berusia 5 tahun anak huei perlindungan rumah. Walau bagaimanapun, huei dikatakan telah seminggu sekolah untuk pulang ke rumah dengan kerja rumah komputer, Li Mouxia terpaksa membiarkan dia pergi, "biasanya huei tinggal di sekolah, Sabtu dan Ahad sahaja pulang ke rumah untuk hidup."

99335448

Li Mouxia menangis dan berkata berlepas anaknya itu adalah seperti mimpi ngeri, juga sebelum ini mempunyai amaran ini - Liu Mouhua mendapat anak perempuan dibakar.

Wartawan dari huei ibu Li Mouxia dan sepupu huei pada itu, dan bapanya Liu Mouhua huei tidak mempunyai kebencian, "jika anda tidak minum, saya adalah seorang bapa saudara yang sangat baik pada huei." Walau bagaimanapun, juga dikenali sebagai "Anak perempuan mempunyai dua atau tiga tahun tidak memanggil ayah," kerana ada kalanya suaminya mabuk, mencubit leher isterinya, keluar untuk melihat anak perempuan dan cuba menjadi orang tengah, dan bapa dibuka. Sejak itu, anak perempuan saya tidak lagi mengabaikan bapanya.

saudara-mara :
Apabila dia adalah seorang lelaki yang baik tidak minum
Wartawan yang ditemuramah mendapati bahawa di mata saudara-mara huei , Liu Mouhua bukan orang jahat, sebaliknya, dia adalah kualiti budaya yang tinggi, biasanya pada isteri dan anak-anak dan saudara-mara adalah seorang yang amat penyayang.
Huei sepupu dari kecil ke besar di sepanjang hidup Liumou Hua dan Li Mouxia , bapa saudara Liu Mouhua di matanya bukan orang yang tidak baik . Beliau juga berkata Liu Mouhua sendiri adalah seorang lelaki yang munasabah, kepada pendidikan yang sangat baik sepupunya dari usia muda , ibu saudara kesihatan yang kurang Li Mouxia juga sangat baik.
Sebagai untuk minum, Liu Mouhua hanya sekali-sekala mabuk . Beliau biasanya bekerja di restoran, dan kadang-kadang tidak terkawal bacchanal mabuk karut itu, ia akan membuat membuat anda sesuatu yang tidak dijangka . " Huei sepupu mendedahkan .
polis:
Disyaki membakar mengesyaki Jingfangxingju
Polis dimaklumkan bahawa Laut China Selatan, pada pukul 3:30 pada 16 Februari Xu , South China Sea Cawangan menerima laporan bahawa kebakaran kediaman Yanbu, Dali. Selepas menerima laporan itu, polis dan anggota bomba Dali polis segera bergegas ke pelupusan tempat kejadian. Selepas pertempuran sengit, 10 minit selepas api dipadamkan , polis menemui rumah terdapat seseorang ( Jabatan pemilik rumah anak perempuan) telah dibakar, dikejarkan ke hospital selepas dia meninggal dunia. Selepas kejadian, melawat polis cepat dikunci pemilik rumah Liumou Hua (lelaki, 49 tahun, Yanbu orang ) mempunyai suspek membakar utama , dan di bawah kawalan. Selepas soal siasat , Liu Mouhua mengaku malam itu dengan isterinya selepas bertengkar dalam keadaan mabuk , maka dinyalakan dengan selendang isteri lebih ringan dan kot , menyebabkan kebakaran, menyebabkan anak perempuannya itu malangnya dibakar.
Pada masa ini, Liu Mouhua telah ditangkap kerana membakar , penahanan jenayah oleh pihak polis mengikut undang-undang , kes itu masih dalam siasatan lanjut.
misteri :
Jimat saat yang genting tidak hydrants air
Berusia 17 tahun anak-anak gadis huei , apabila tiba-tiba layu yang paling bijak . Keluarganya memberitahu pemberita mencerminkan, jika air pili tempat kejadian , dia mungkin dapat terus hidup.
Menurut laman untuk menyelamatkan jiran, berkata kebakaran itu berlaku selepas ia pergi ke bumbung tingkat 8 bersedia untuk menggunakan hydrants api , api pili bomba tidak disangka-sangka ditembak hanya pergi untuk seketika, tetapi tidak ada yang lain alat pemadam api tapak. "Selepas anggota bomba tiba di tempat kejadian atau tidak air, jika ada air, ia mungkin dapat tepat pada masanya mengawal api ," kata keluarga huei . Selepas kejadian itu pada 4 , wartawan yang ke dalam bangunan sejarah tersendiri , akan membuka tingkat 8 pili bomba , tetapi masih tidak ada air keluar , manakala tingkat 7, walaupun sejumlah kecil air yang keluar dari pili bomba , tetapi ia hanya berlangsung 20 saat. Sebelum ini, tindak balas sektor hartanah dengan perkara itu, berkata selepas kemalangan dan tidak ada orang yang dipanggil untuk memberitahu jabatan pengurusan hartanah pam terbuka. Kakitangan pengurusan hartanah, berkata kejadian itu mempunyai sejarah tersendiri bangunan sejak tahun lalu tidak mencukupi keadaan tekanan air, tetapi selagi telefon melanda harta itu, ada seseorang untuk membuka pam air suapan bertekanan.



0 comments:

Post a Comment