Searching...
Thursday, February 27, 2014
7:14 PM 0

Tubuh anak gadis berlumuran darah dan ditarik keluar oleh bomba

Kampar: “Semuanya seperti mimpi ngeri. Saya hanya mampu melihat tubuh anak gadis saya berlumuran darah dan ditarik keluar anggota bomba dari bangkai kereta yang berkecai,” kata Kuh Sum Keong, 54, yang terkejut dengan kematian anaknya, Koh Suet Mun, 20, bersama tiga rakan lain dalam kemalangan selepas kereta dinaiki merempuh sebuah lori di Kilometer 25.5, Jalan Ipoh-Kuala Lumpur berhampiran Gua Tempurung, Gopeng, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 5 pagi, semalam, kereta model PERODUA Viva dinaiki empat penuntut Kolej Universiti Tunku Abdul Rahman (KTAR) dalam perjalanan dari arah Ipoh menuju ke pekan Kampar sebelum bertembung dengan lori yang membawa muatan tar dari arah bertentangan. 
Foto
ANGGOTA bomba berusaha mengeluarkan mayat yang tersepit.
Nahas itu menyebabkan semua mangsa termasuk Wong Pei Pei, 20, Ling Yok Sue, 20, serta pemandu kereta, Thomas Loh Tet, 20, maut di lokasi kejadian akibat kecederaan parah di badan dan kepala. 

Sum Keong yang ditemui di pekarangan Unit Forensik Hospital Kampar berkata, dia hanya dimaklumkan berhubung kemalangan itu oleh seorang rakan anaknya.
Menurutnya, penuntut terbabit bagaimanapun tidak memberitahu sama ada anaknya mengalami kemalangan serius atau sebaliknya apabila diajukan soalan.

0 comments:

Post a Comment