Searching...
Wednesday, February 19, 2014
6:07 PM 0

Wanita Kenya menjual tubuh mereka untuk membeli ikan

Kenya wanita membeli ikan dan membayar melalui seks.


Perbadanan Penyiaran British (BBC ) melaporkan bahawa pantai barat Tasik Victoria di Kenya wanita tempatan , kebanyakannya daging ikan yang diperlukan untuk membayar kos pembelian. Tingkah laku perdagangan yang dikenali sebagai "ikan menukar seks " , perbuatan itu juga membolehkan kelaziman HIV tempatan setinggi 15 %, yang merupakan kelaziman negara Kenya adalah 2 kali lebih tinggi.

Seorang wanita berkata: "Saya biasanya satu minggu dan satu atau dua nelayan hubungan saya mungkin sakit, tetapi saya tidak mempunyai pilihan tetapi untuk membayar yuran sekolah anak-anak saya " kepada seks untuk ikan "adalah paluan yang ...."

20140218001174

Di Amerika Syarikat Peace Corps ( Peace Corps ) menyokong badan amal tempatan Vired membantu wanita keluar dari kehidupan ini. Ia melaporkan bahawa , Vired telah membantu 19 wanita mempunyai bot mereka sendiri , memancing boleh memiliki , tidak lagi bergantung kepada untuk menjual tubuh mereka untuk membeli ikan.

Walau bagaimanapun, untuk membasmi kelakuan ini masih ada masalah, sanggup ramai nelayan " untuk seks untuk ikan" dalam urus niaga. Seorang nelayan berusia 26 tahun berkahwin katanya seminggu sekurang-kurangnya tiga urus niaga dan wanita, tetapi dia berjanji dia tidak pernah melakukan langkah-langkah keselamatan . Beliau juga berkata , "Saya rasa memalukan ," berkata, "Ini adalah satu perkara yang tidak baik, tetapi tidak dapat menahan keinginan untuk seorang wanita. "


0 comments:

Post a Comment