Searching...
Thursday, February 13, 2014
2:53 AM 0

Hotel reka bentuk yang unik anda tinggal di mana?

085225bltd5zatolmttdm7.jpg.thumb

Blok-blok bertingkat tinggi daripada hotel biasa hendaklah gaya reka bentuk yang konsisten, tetapi anda tahu apa?
Negara, dan juga beberapa "tak jalan" hotel di dunia, kita tidak boleh membantu mereka bentuk hairan. Baru-baru ini, laman web Australia News Network yang terkenal akan bagi anda untuk mengumpul satu siri aneh hotel, pergi berseronok!

085148y811q1o8bcfq4d18.jpg.thumb

Marina Bay Sands adalah kos sebanyak $ 5 bilion resort bersepadu, sebanyak 55 lapisan, bumbung juga mempunyai kolam renang yang besar.
Terdapat juga terusan tertutup, muzium berbentuk seperti teratai, kedai, restoran, teater, muzium dan kasino. Reka bentuk ini adalah sama seperti yang diterangkan beberapa longgokan kriket atas mempunyai tiga dek gabungan alasan ke bawah.

085155h653e79e565d571e.jpg.thumb

Kakadu National Park Australia Ge Guzu Crocodile Holiday Inn

Hotel ini terletak di tengah-tengah taman negara terbesar Australia, dengan reka bentuk gergasi seperti buaya.
Di sini, anda boleh menjalankan beberapa Lawatan alam, bermain golf atau tenis kasual, membeli-belah di kedai-kedai tempatan, empat roda perjalanan memandu atau menikmati 200 meter Petronas Twin Falls.

085158eyllyb4ildbtaupb.jpg.thumb

Idaho Bark Park

Tema hotel reka bentuk untuk haiwan, tetapi juga menyalak terbesar di dunia Park.
Bilik ini mempunyai katil yang pelik, pada waktu pagi juga menawarkan sarapan pagi. Dalam Beagle itu "perut" adalah menakjubkan: bilik loteng, beberapa menawarkan ruang dan semua fungsi normal di hotel ini tidur.
Beagle dinamakan kuasa manis, yang lain terletak bersebelahan dengan ia adalah Terrier kecil bernama Little Toby.

085202tks04katt8e8kt44.jpg.thumb

Sepanyol Alava Reger Chateau Marquis Hotel

Rumah ini terletak di wilayah Basque Sepanyol Alava hotel pusat wilayah wain dikendalikan oleh terkenal di dunia arkitek Frank Gehry, tetapi dia juga mencipta sebuah bangunan menari di Prague dan Bilbao Guggenheim Muzium. Hotel ini direka bagi mencerminkan imej botol dan anggur.

085208evdhh0zivsdpeedq.jpg.thumb

Vietnam "Crazy House" 

Hotel ini telah direka untuk menjadi menyeramkan rumah pokok dongeng. Pereka Hang Viet Nga kemudiannya dinamakan ia "rumah gila", yang terkenal dengan gelap. Adakah anda berani untuk tinggal di sini?

085214r707g07qh9hhf70h.jpg.thumb

Hotel sebenar Mexico Zacatecas Ka Miao 

Ia dibina pada abad ke-19, hotel lima bintang, yang terletak di terkenal 圣佩德罗萨卡 Te kasi Bullring Mexico. 1975, yang diadakan di sini perkelahian manusia melawan banteng lepas, dan kemudiannya ditukar menjadi sebuah hotel dan telah dianugerahkan. 
Reka bentuk luaran di hotel ini mengekalkan beberapa ciri-ciri asalnya dan tempat-tempat yang indah perkelahian manusia melawan banteng Jabatan, sejumlah 49 suite, dan ciri-ciri karya seni asli dihiasi dengan gaya kolonial dengan klasik.

085219c7yeam797eelyem4.jpg.thumb

Bolivia garam besar Salt Palace 

Salt Palace - Hotel unik ini terletak di tengah-tengah Bolivia Salar de Uyuni, bukan sahaja hotel, seni bina dalaman - meja, kerusi, katil dan patung diperbuat daripada garam bersama-sama.

085222r1kx6k4npxltpo4e.jpg.thumb

Atlantis Dubai, UAE 

Kita boleh mengatakan bahawa ini adalah reka bentuk hotel yang agak menakjubkan - Atlantis terletak di pulau-pulau Palm terkenal di Dubai, dengan suite bawah air, taman air dan banyak lagi. 
Di mana anda boleh berenang dengan ikan lumba-lumba. Ia pasti cukup untuk yang luar biasa.

085225bltd5zatolmttdm7.jpg.thumb

Excelle Capital Gate Abu Dhabi, Emiriah Arab Bersatu 

Jiran Dubai - Abu Dhabi juga mempunyai beberapa struktur seni bina yang menarik, Gate Capital adalah salah seorang daripada mereka. 
Ia adalah salah satu bangunan tertinggi di Abu Dhabi, telah dikenali untuk memecahkan rekod 18 darjah ke arah barat sudut kecondongan, sengetkan walaupun terlalu terkenal Menara Condong. 
Bangunan ini adalah sebanyak 35 tingkat, termasuk 189 bilik tetamu, termasuk 22 suite, dalam Selain kolam luar dan pusat kecergasan.

085231ujfzrrt7rjcgfzqq.jpg.thumb

Gate Tower Building di Osaka, Jepun

Gate Tower Building adalah hasil daripada kerajaan Jepun kepada pemilik dan perundingan tanah. Pemilik asal ingin membina bangunan, tetapi kerana kerajaan merancang untuk membina lebuh raya ini, berpengalaman sehingga selepas lima tahun rundingan, program pembinaan menara pintu menjana.
Dari jauh, anda akan mendapati bahawa itu adalah Hanshin Lebuhraya Jepun dibahagikan kepada dua bahagian, 5,6,7 lapisan diduduki.

085237qffx3wjwbspatwaw.jpg.thumb

London, UK "bangunan walkie-talkie" 
Ini dikenali sebagai "bangunan walkie-talkie" kerana bangunan 160 meter tinggi permukaan kaca melengkung pantulan cahaya menumpukan kesan yang dihasilkan, membakar rasuk adalah bergantung kepada jalan akan dijana oleh pemanas kereta untuk mencairkan umum. Pereka berkata pada masa ini masalah itu telah diselesaikan.

0 comments:

Post a Comment